TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o.

Młodszy Przedstawiciel Działu Obsługi Klienta

TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o. O firmie

TNT Express Worldwide (Poland) Sp. z o.o.

Annopol 19

Warszawa

Młodszy Przedstawiciel Działu Obsługi Klienta
Warszawa

Świetnie zorganizowany i samodzielny szybko odnajduje się w zespole. Cechuje go komunikatywność i systematyczność w działaniu. Jego wiedza i kompetencje pomagają
w realizacji zamierzonych celów. To dzięki niemu wszystkie procesy działają prawidłowo.

Główne zadania:

  • obsługa klientów biznesowych z zaangażowaniem (połączenia telefoniczne przychodzące)
  • proponowanie usług dostosowanych do potrzeb Klientów
  • wprowadzanie danych do systemu

Profil Kandydata:

  • potrafisz działać z przekonaniem, że nie ma rzeczy niemożliwych
  • kontakt z ludźmi to Twoja pasja
  • wyróżnia Cię optymizm i cierpliwość
  • komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim

Nasza oferta jest skierowana do Ciebie

Nasza oferta

  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta MultiSport
  • MyBenefit (kina, teatry, wycieczki, SPA)
  • Ubezpieczenie na życie
  • Owocowe środy
  • Biblioteka dla pracowników
  • Firmowe akcje społeczne
TNT to jeden z liderów branży usług logistycznych dla biznesu. W 2016 roku weszliśmy w skład grupy FedEx, współtworząc z jedną z największych firm transportowych na świecie. Każdego dnia nasza flota lądowa i powietrzna transportuje około 12 milionów przesyłek. Dokumenty, paczki i frachty – także te bardzo nietypowe – trafiają wprost do celu dzięki dokładności i zaangażowaniu naszych pracowników. Doceniamy i wspieramy ludzi, którzy współtworzą nasz sukces. Nasi pracownicy mogą działać z pasją i nieustannie rozwijać się w obrębie dynamicznej, odpowiedzialnej społecznie organizacji.
 

Z przyjemnością informujemy, że w związku z postępem integracji FedEx/TNT i zmianami w strukturze naszych firm, w dniu 1 lipca 2020 r. połączymy istniejące podmioty prawne FedEx i TNT w Polsce. Celem tych działań jest zwiększenie naszej wydajności i świadczenie usług na najwyższym poziomie.

 

Częścią tego procesu jest automatyczne przeniesienie całego majątku spółek FedEx Express Poland International sp. z o.o. i FedEx Express Polska sp. z o.o. na spółkę TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o. Z dniem 1 lipca 2020 r. TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o. wstąpi (w drodze połączenia przez przejęcie) we wszystkie prawa i obowiązki FedEx Express Poland International sp. z o.o. oraz FedEx Express Polska sp. z o.o. Równocześnie zmienimy nazwę TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o. na FedEx Express Poland sp. z o.o. Szczegóły dotyczące tego procesu (połączenia przez przejęcie) opisaliśmy w planie połączenia spółek dostępnym na naszych stronach internetowych pod www.fedex.com i www.tnt.com.

 

Świetnie zorganizowany i samodzielny szybko odnajduje się w zespole. Cechuje go komunikatywność i systematyczność w działaniu. Jego wiedza i kompetencje pomagają
w realizacji zamierzonych celów. To dzięki niemu wszystkie procesy działają prawidłowo.

Młodszy Przedstawiciel Działu Obsługi Klienta

Główne zadania:

  • obsługa klientów biznesowych z zaangażowaniem (połączenia telefoniczne przychodzące)
  • proponowanie usług dostosowanych do potrzeb Klientów
  • wprowadzanie danych do systemu

Profil Kandydata:

  • potrafisz działać z przekonaniem, że nie ma rzeczy niemożliwych
  • kontakt z ludźmi to Twoja pasja
  • wyróżnia Cię optymizm i cierpliwość
  • komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim

Nasza oferta jest skierowana do Ciebie

Nasza oferta

  • Umowa o pracę
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta MultiSport
  • MyBenefit (kina, teatry, wycieczki, SPA)
  • Ubezpieczenie na życie
  • Owocowe środy
  • Biblioteka dla pracowników
  • Firmowe akcje społeczne
TNT to jeden z liderów branży usług logistycznych dla biznesu. W 2016 roku weszliśmy w skład grupy FedEx, współtworząc z jedną z największych firm transportowych na świecie. Każdego dnia nasza flota lądowa i powietrzna transportuje około 12 milionów przesyłek. Dokumenty, paczki i frachty – także te bardzo nietypowe – trafiają wprost do celu dzięki dokładności i zaangażowaniu naszych pracowników. Doceniamy i wspieramy ludzi, którzy współtworzą nasz sukces. Nasi pracownicy mogą działać z pasją i nieustannie rozwijać się w obrębie dynamicznej, odpowiedzialnej społecznie organizacji.
 

Z przyjemnością informujemy, że w związku z postępem integracji FedEx/TNT i zmianami w strukturze naszych firm, w dniu 1 lipca 2020 r. połączymy istniejące podmioty prawne FedEx i TNT w Polsce. Celem tych działań jest zwiększenie naszej wydajności i świadczenie usług na najwyższym poziomie.

 

Częścią tego procesu jest automatyczne przeniesienie całego majątku spółek FedEx Express Poland International sp. z o.o. i FedEx Express Polska sp. z o.o. na spółkę TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o. Z dniem 1 lipca 2020 r. TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o. wstąpi (w drodze połączenia przez przejęcie) we wszystkie prawa i obowiązki FedEx Express Poland International sp. z o.o. oraz FedEx Express Polska sp. z o.o. Równocześnie zmienimy nazwę TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o. na FedEx Express Poland sp. z o.o. Szczegóły dotyczące tego procesu (połączenia przez przejęcie) opisaliśmy w planie połączenia spółek dostępnym na naszych stronach internetowych pod www.fedex.com i www.tnt.com.

 

Ogłoszenie archiwalne