Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. administracji / dział wysyłek.

NUTOPI Sp. z o. o.O firmie

NUTOPI Sp. z o. o.

Rubież 46

Poznań

Siedziba firmy NUTOPI Sp. z o.o. znajduje się w Poznańskim Parku Naukowo Technologicznym (PPNT) - tętniącym życiem środowisku start-upów. Nasz zespół składa się z pięciu pełnoetatowych pracowników zajmujących się rozwojem oraz produkcją produktów do diagnostyki In Vitro (produkty IVD). Pracujemy z technikami takimi jak ELISA (Enzyme Linked Immunosorbent Assay), LFI (Lateral Flow Immunoassay), PETIA (Particle-enhanced turbidimetric immunoassay).

Młodszy Specjalista ds. administracji / dział wysyłek.

Główne zakresy zadań na stanowisku dotyczą poniższych obszarów pracy:

  • współpraca z firmami spedycyjnymi, kurierami w zakresie zlecania transportu i przyjmowania towarów
  • nadzór nad wysyłkami
  • współpraca z agencją celną
  • współpraca z działami: księgowości, sprzedaży, produkcji oraz magazynem
  • zarządzanie dokumentacją oraz powierzchnią biurową firmy
  • przygotowanie dokumentacji do księgowości
  • przygotowanie i nadzór nad dokumentacją pracowniczą
  • zadania związane z marketingiem firmy
  • nadzór nad zakupami na potrzeby działów magazynu, produkcji oraz administracji
  • zapewnienie właściwego obiegu dokumentów magazynowych
  • realizacja zadań zleconych przez przełożonego

 

Zadania na stanowisku:

  • Wysyłki – pakowanie, zamawianie odbioru przesyłek, śledzenie wysyłek, kontakt z odbiorcą, przygotowanie/aktualizacja procedur związanych z wysyłkami, zamawianie niezbędnych materiałów.
  • Księgowość – przygotowanie dokumentacji/faktur do księgowości.
  • Kadry – prowadzenie dokumentacji pracowniczej; przeprowadzanie szkolenia wstępnego nowych pracowników oraz dopilnowanie odbycia szkoleń obowiązkowych przez pracowników.
  • Marketing - pisanie treści materiałów marketingowych, projektowanie materiałów marketingowych, kontrolowanie strony internetowej, badanie rynku, kontakt z klientami
    i potencjalnymi partnerami biznesowymi, przygotowanie propozycji biznesowych oraz umów (we współpracy z prezesem).
  • Dokumentacja i powierzchnia biurowa – nadzór nad dokumentacją, dbanie o czystość powierzchni biurowej.

Kwalifikacje:


Wiedza, umiejętności i zdolności

  • Doświadczenie w pracy z dokumentacją.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej w języku polskim i angielskim.
  • Umiejętność pracy indywidualnej oraz w grupie.
  • Otwartość na nowe wyzwania i chęć doskonalenia się.
  • Dokładność.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów.
  • Znajomość pakietu MS Office, Adobe Reader, Share Point itp.
  • Prawo jazdy Kat. B
  • Wiedza z zakresu biologii/diagnostyki medyczne będzie dodatkowym atutem.

Wynagrodzenie

  • Do negocjacji – w zależności od posiadanych umiejętności/wykształcenia.
Aplikacja
CV w języku angielskim oraz krótki e-mail motywacyjny w języku angielskim.
Rozpoczęcie pracy – jak najszybciej. Praca w niepełnym wymiarze pracy – pół etatu (możliwość negocjacji).
 
Rozpoczęcie pracy nastąpi jak najszybciej. 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy