Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyMłodszy Specjalista ds. administracji / dział wysyłek.
NUTOPI Sp. z o. o.O firmie
- Rubież 46, 61-612 Poznań, PolskaPoznań, wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Młodszy specjalista (Junior)
NUTOPI Sp. z o. o.
Rubież 46
Poznań
Siedziba firmy NUTOPI Sp. z o.o. znajduje się w Poznańskim Parku Naukowo Technologicznym (PPNT) - tętniącym życiem środowisku start-upów. Nasz zespół składa się z pięciu pełnoetatowych pracowników zajmujących się rozwojem oraz produkcją produktów do diagnostyki In Vitro (produkty IVD). Pracujemy z technikami takimi jak ELISA (Enzyme Linked Immunosorbent Assay), LFI (Lateral Flow Immunoassay), PETIA (Particle-enhanced turbidimetric immunoassay).
Młodszy Specjalista ds. administracji / dział wysyłek.
Główne zakresy zadań na stanowisku dotyczą poniższych obszarów pracy:
- współpraca z firmami spedycyjnymi, kurierami w zakresie zlecania transportu i przyjmowania towarów
- nadzór nad wysyłkami
- współpraca z agencją celną
- współpraca z działami: księgowości, sprzedaży, produkcji oraz magazynem
- zarządzanie dokumentacją oraz powierzchnią biurową firmy
- przygotowanie dokumentacji do księgowości
- przygotowanie i nadzór nad dokumentacją pracowniczą
- zadania związane z marketingiem firmy
- nadzór nad zakupami na potrzeby działów magazynu, produkcji oraz administracji
- zapewnienie właściwego obiegu dokumentów magazynowych
- realizacja zadań zleconych przez przełożonego
Zadania na stanowisku:
- Wysyłki – pakowanie, zamawianie odbioru przesyłek, śledzenie wysyłek, kontakt z odbiorcą, przygotowanie/aktualizacja procedur związanych z wysyłkami, zamawianie niezbędnych materiałów.
- Księgowość – przygotowanie dokumentacji/faktur do księgowości.
- Kadry – prowadzenie dokumentacji pracowniczej; przeprowadzanie szkolenia wstępnego nowych pracowników oraz dopilnowanie odbycia szkoleń obowiązkowych przez pracowników.
- Marketing - pisanie treści materiałów marketingowych, projektowanie materiałów marketingowych, kontrolowanie strony internetowej, badanie rynku, kontakt z klientami
i potencjalnymi partnerami biznesowymi, przygotowanie propozycji biznesowych oraz umów (we współpracy z prezesem). - Dokumentacja i powierzchnia biurowa – nadzór nad dokumentacją, dbanie o czystość powierzchni biurowej.
Kwalifikacje:
Wiedza, umiejętności i zdolności
- Doświadczenie w pracy z dokumentacją.
- Doskonałe umiejętności organizacyjne.
- Doskonałe umiejętności komunikacji pisemnej i ustnej w języku polskim i angielskim.
- Umiejętność pracy indywidualnej oraz w grupie.
- Otwartość na nowe wyzwania i chęć doskonalenia się.
- Dokładność.
- Umiejętność rozwiązywania problemów.
- Znajomość pakietu MS Office, Adobe Reader, Share Point itp.
- Prawo jazdy Kat. B
- Wiedza z zakresu biologii/diagnostyki medyczne będzie dodatkowym atutem.
Wynagrodzenie
- Do negocjacji – w zależności od posiadanych umiejętności/wykształcenia.
Aplikacja
CV w języku angielskim oraz krótki e-mail motywacyjny w języku angielskim.
Rozpoczęcie pracy – jak najszybciej. Praca w niepełnym wymiarze pracy – pół etatu (możliwość negocjacji).
Rozpoczęcie pracy nastąpi jak najszybciej.
Ogłoszenie archiwalne