Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy specjalista ds. administracji

REVAS sp. z o.o.

3 5004 000 brutto / mies.

REVAS sp. z o.o.

Księdza Jerzego Popiełuszki 26c

Rzeszów

Revas to prężnie rozwijający się startup edukacyjny. Sama nazwa naszego startupu pochodzi z języka esperanto, a znaczenie słowa to „marzenie”. Od zawsze, naszym marzeniem była chęć zmiany tradycyjnych zajęć z przedsiębiorczości w intrygującą przygodę z biznesem. W związku z tym stworzyliśmy jedyne w swoim rodzaju, innowacyjne narzędzie do prowadzenia biznesu w wirtualnym świecie. Dzięki symulacjom gracze stają się menedżerami wirtualnych firm i konkurują ze sobą nawzajem o klientów.

Symulacje, które dostarczamy do szkół i uczelni w Polsce i za granicą zostały docenione m.in. przez Microsoft oraz Education Alliance Finland. Dynamicznie rozwijamy się nie tylko na rynku edukacyjnym, ale również w świecie biznesu, gdzie prowadzimy szkolenia m.in. dla dużych światowych banków.

Chcesz zrealizować swoje marzenie o ciekawej i rozwijającej pracy? Chcesz z nami zmieniać polską edukację w zakresie przedsiębiorczości? Dołącz do naszego zespołu!

Młodszy specjalista ds. administracji

Twoje zadania:

  • prowadzenie i organizacja biura, w tym m.in. zaopatrzenie biura w artykuły spożywcze i materiały biurowe, obsługa urządzeń biurowych,
  • organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów i informacji w biurze,
  • obsługa korespondencji przychodzącej/wychodzącej,
  • przygotowywanie dokumentacji, pism, zestawień, raportów, analiz itp.,
  • organizacja i rozliczanie wyjazdów służbowych,
  • obsługa zamówień oraz wystawianie faktur,
  • organizacja szkoleń certyfikujących dla trenerów – koordynowanie zapisów na szkolenia, kontakty telefoniczne z przypomnieniem o szkoleniu, obsługa poszkoleniowa – wydruk i wysyłka certyfikatów oraz informacji poszkoleniowych,
  • współorganizacja wydarzeń firmowych: szkoleń, warsztatów, konkursów,
  • współorganizacja projektów edukacyjnych, szkoleniowych, promocyjnych realizowanych przez firmę,
  • udział w projektach realizowanych przez firmę w zakresie obowiązków administracyjnych.

Czekamy na Ciebie, jeśli:

  • na co dzień wykazujesz się dokładnością i dobrą organizacją (lubisz jak każdy dokument ma swoje miejsce i jedynym problemem w organizacji Twojej przestrzeni biurowej jest to, czy ułożyć segregatory alfabetycznie czy kolorystycznie),
  • lubisz planować i umiesz organizować sobie zadania,
  • lubisz samodzielność i potrafisz wychodzić z inicjatywą,
  • ogarniasz komputery i internety (ogarniesz prezentacje w Power Point, ładny raport w Wordzie, tabelę przestawną w Excelu i znasz/szybko się nauczysz obsługi z programów, z których korzystamy np. Livespace, Trello, Clickmeeting)
  • nie boisz się rozmawiać przez telefon z klientami.

Dostaniesz ekstra punkty jeśli:

  • masz wykształcenie wyższe na kierunku Administracja lub podobnym,
  • masz doświadczenie na podobnym stanowisku.

Dlaczego praca z nami jest taka fajna:

  • otrzymujesz od samego początku umowę o pracę,
  • pracujesz w stałych godzinach 8:00-16:00,
  • masz realny wpływ na rozwój działu i firmy,
  • masz możliwość rozwoju zawodowego,
  • pracujesz w zgranym, ogarniętym i wspierającym zespole.

O nas

  • uśmiechamy się nawet w poniedziałki,
  • uwielbiamy rozmawiać… ze sobą, z klientami, z użytkownikami, z partnerami,
  • nie uznajemy słowa problem, wolimy wyzwanie,
  • każdą, nawet negatywną opinię przyjmujemy z pokorą,
  • nie boimy się patrzeć w przyszłość i chcemy zmieniać otaczający nas świat.

Ogłoszenie archiwalne