Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy Specjalista ds. Administracyjno- Księgowych

OGIEŃ sp. z o.o.O firmie

  • Lelewela 4
    Wrocław, dolnośląskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

OGIEŃ sp. z o.o.

Lelewela 4

Wrocław

OGIEŃ Sp. z o. o. we Wrocławiu jest producentem narzędzi do tworzenia kopii zapasowych zapewniający optymalne przechowywanie kluczy prywatnych. Spółka została założona w 2017 roku we Wrocławiu.

Jeśli szukasz pracy w małej WIELKIEJ firmie, szanującej pracownika i jego czas wolny, doceniającej rzetelną pracę i zaangażowanie - dołącz do nas!

Młodszy Specjalista ds. Administracyjno- Księgowych

Poszukujemy osoby skrupulatnej, która chce podejmować nowe wyzwania, oraz rozumie odpowiedzialność związaną z prawidłową organizacją biura w myśl Teorii Ograniczeń.

Główne zadania i obowiązki:

            [ ● ] Wsparcie realizacji oraz organizacja bieżących zadań administracyjnych. 
            [ ● ] Wsparcie w tworzeniu i aktualizacji wewnętrznych procesów i procedur Spółki.
            [ ● ] Prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja spotkań biznesowych   
            [ ● ] przyjmowanie gości i interesantów firmy.
            [ ● ] Obsługa korespondencji oraz prowadzenie dokumentacji firmowej.
            [ ● ] Prowadzenie dziennika korespondencji.
            [ ● ] Weryfikacja faktur zakupowych. 
            [ ● ] Bieżąca współpraca z biurem rachunkowym. 
            [ ● ] Katalogowanie i archiwizacja dokumentów.
            [ ● ] Zachowanie sprawnego przepływu informacji oraz dokumentów w organizacji.
            [ ● ] Kontakt z podwykonawcami.  
            [ ● ] Przygotowywanie i redagowanie pism, notatek służbowych.
Inne prace zlecone przez przełożonego.

Kwalifikacje zawodowe

            [ ● ] Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
            [ ● ] Wykształcenie wyższe,
            [ ● ] Wykształcenie preferowane: obszar administracji lub rachunkowości
            [ ● ] Dobra znajomość pakietu MS Office oraz G Suite.
            [ ● ] Podstawowa wiedza z zakresu księgowości (warunek konieczny). 
            [ ● ] Inicjatywa i zaangażowanie w działaniu.
            [ ● ] Doskonała organizacja pracy własnej.
            [ ● ] Język angielski w stopniu komunikatywnym, w mowie i w piśmie.

Kandydatom oferujemy

            [ ● ] Stałe godziny pracy 8-16.
            [ ● ] Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia.
            [ ● ] Dofinansowanie karty Multisport
            [ ● ] Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełny etat
            [ ● ] Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
            [ ● ] Lokalizacja w centrum Wrocławia.

Ogłoszenie archiwalne