Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy Specjalista ds. administracyjnych

FORUM Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych

  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca stacjonarna, praca hybrydowa
  • Dni pracy:dni robocze (poniedziałek - piątek)
  • Tryb wypłaty:miesięczna

FORUM Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych

Zabłocie 25

Podgórze

Kraków

Twój zakres obowiązków

Chcesz pracować w zgranym zespole bez korporacyjnej struktury? Pociąga Cię wizja pracy w globalnym świecie biznesu, finansów i prawa, ale nie chcesz przeprowadzać się do Warszawy?

Zaaplikuj i poznajmy się w naszym biurze na Zabłociu!

Kogo szukamy?

W związku z ciągłym rozwojem organizacji i nowych projektów poszukujemy osoby o wysokiej kulturze biznesowej, otwartej na współpracę i z zaangażowaniem realizującej powierzone projekty.

Jeśli do nas dołączysz, będziesz odpowiedzialny/-a za:

• Obsługę organizacyjną i kancelaryjną w zakresie działalności jednego z biur FORUM TFI;

• Obsługę wewnętrzną obiegu dokumentów i informacji w ramach jednego z biur FORUM TFI;

• Prowadzenie spraw administracyjnych biura działającego w ramach FORUM TFI;

• Koordynowanie organizacyjne zgromadzeń inwestorów funduszy – bieżący kontakt administracyjny z Uczestnikami funduszy, ustalanie terminów przeprowadzenia czynności w kancelariach notarialnych;

• Sporządzanie pism, dokumentów oraz wypełnianie formularzy związanych z podstawową działalnością funduszy inwestycyjnych;

• Kontakt z kontrahentami funduszy inwestycyjnych w sprawach organizacyjnych, obiegu dokumentów oraz informacji;

• Reprezentowanie funduszy m.in. na zgromadzeniach inwestorów oraz zgromadzeniach wspólników spółek jako pełnomocnik;

• Analizowanie procesów wewnętrznych związanych z funkcjonowaniem jednego z biur FORUM TFI oraz inicjowanie działań optymalizacji procesów.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe o profilu administracyjnym, ekonomicznym lub innym pozwalającym na realizację opisanych poniżej obowiązków;

  • Dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel);

  • Umiejętność analitycznego myślenia i sprawnego działania;

  • Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne;

  • Umiejętność pracy w zespole;

  • Cechujesz się obowiązkowością i zaangażowaniem w powierzone zadania;

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

To oferujemy

  • Unikalną możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w jedynym Towarzystwie Funduszy Inwestycyjnych w Krakowie;

  • Pracę w niekorporacyjnej strukturze z ludźmi otwartymi na nowe pomysły;

  • Realną możliwość rozwoju i wpływu na organizację;

  • Świetnie urządzone i wyposażone biuro na Zabłociu;

  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę;

  • Pakiet benefitów tj. dofinansowana prywatna opieka medyczna, Multisport, świeże owoce, pyszna kawa, oczyszczacz powietrza w każdym pokoju.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • owoce

  • spotkania integracyjne

  • kawa / herbata

  • napoje

FORUM Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych

Jesteśmy jedynym w Krakowie Towarzystwem Funduszy Inwestycyjnych założonym w 2007 roku. Aktualnie zarządzamy aktywami na poziomie ponad 7.000.000.000 złotych, jesteśmy w TOP 3 prywatnie zarządzanych TFI pod względem wielkości zarządzanego portfela. W codziennej pracy kierujemy się mottem „tradycyjnie łamiemy schematy”.

Więcej o nas tu: https://www.forumtfi.pl/

Przewiń do profilu firmy