Ta oferta pracy jest nieaktualna od 137 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Customer Experience

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 2018-03-01

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Chcesz pracować na miarę swoich aspiracji? Dołącz do ambitnych!

    Compensa to jedno z najprężniej rozwijających się towarzystw ubezpieczeniowych na rynku. Należymy do międzynarodowej grupy Vienna Insurance Group. Tworzymy wiarygodną i dynamiczną organizację, ponieważ stawiamy na przedsiębiorczość i innowacyjność, a zarazem dbamy o przyjazną atmosferę współpracy. Obecnie poszukujemy osób do pracy w Biurze Zarządzania Relacjami z Klientem na stanowisku:

    Młodszy Specjalista ds. Customer Experience
    Miejsce pracy: Warszawa

    Jakie będą Twoje obowiązki?

    • Planowanie, koordynowanie oraz raportowanie badań satysfakcji Klientów i badań jakości obsługi Klientów
    • Projektowanie i konsultowanie zakresu prowadzonych badań (scenariusz badania, próba, czas trwania)
    • Analiza procesów obsługowych realizowanych w poszczególnych jednostkach organizacyjnych oraz poszukiwanie usprawnień w procesach
    • Analiza wyników badań wewnętrznych i zewnętrznych, przygotowywanie rekomendacji po badaniach
    • Wsparcie projektów i zmian podnoszących satysfakcję Klienta
    • Promowanie podejścia Customer Experience w organizacji, przygotowywanie artykułów do newslettera

    Co oferujemy?

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Prywatną opiekę medyczną, możliwość wykupienia karty sportowej
    • Możliwość udziału w rekrutacjach wewnętrznych
    • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
    • Zdobycie doświadczenia zawodowego w renomowanym towarzystwie ubezpieczeniowym
    • Udział w innowacyjnym projekcie cyfryzacji spółki

    Czego oczekujemy?

    • Wykształcenia wyższego
    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
    • Doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem doświadczeniami Klientów
    • Wysokiego poziomu orientacji na Klienta
    • Wiedzy o zagadnieniach z obszaru CEM
    • Wysoko rozwiniętych zdolności analitycznych (w tym umiejętność wyciągania wniosków z opinii przekazywanych przez klientów)
    • Samodzielności oraz inicjatywy w działaniu

    Mile widziane:

    • Doświadczenie w obsłudze Klienta
    • Doświadczenie w sektorze finansowym
    • Doświadczenie w projektowaniu procesów i narzędzi oraz przeprowadzaniu badań satysfakcji

    Kliknięcie przycisku „Wyślij” oznacza, że wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Vienna Insurance Group zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych. Jeżeli nie wyrażasz takiej zgody, prosimy, abyś nie klikał tego przycisku.