Ta oferta pracy jest nieaktualna od 18 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Floty Samochodowej w Departamencie Administracji

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 04.01.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Rozwijaj się
    w najlepszym towarzystwie
    Jesteśmy jednym z liderów polskiego rynku
    ubezpieczeniowego i jedną z najszybciej
    rozwijających się firm w sektorze finansowym.
    Mamy już ponad milion klientów,
    ale wciąż stawiamy sobie ambitnie cele!
    Dlatego szukamy osób, które podobnie jak
    my nie boją sie wyzwań.

     

    Dołącz do nas w charakterze:
    Młodszy Specjalista ds. Floty Samochodowej
    w Departamencie Administracji
    – umowa zastępstwo
    Miejsce pracy: Wrocław

    W departamencie administracji dbamy o szereg procesów związanych z prowadzeniem naszych biur. W szczególności zadania związane są z: administracją nieruchomościami, zarządzaniem powierzchniami biurowymi; obsługą powierzchni w zakresie wyposażenia jej w sprzęty niezbędne do prowadzenia działalności Spółki; przygotowywaniem stanowisk pracy; zarządzaniem i obsługą floty samochodowej (ok. 100 aut); działaniami dotyczącymi archiwizacji dokumentacji związanej z działalnością Spółki; zarządzaniem usługami mobilnymi; obsługą spotkań biznesowych; zaopatrywaniem Spółki w artykuły biurowe, spożywcze, papiernicze i prenumeratę; współpracą z firmami w zakresie usług porządkowych, kurierskich, konserwatorskich.

    Główne zadania:

    Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie bieżących spraw operacyjno-organizacyjnych w obszarze administracji, a w szczególności za działania związane ze:

    • Wsparciem w zarządzaniu flotą Spółki, w tym m.in. za:
      • Działania obsługowe związane z przeglądami, serwisem i naprawą samochodów (w tym organizowanie przeglądów/serwisów pojazdów)
      • Działania okołozakupowe (rejestracja, doubezpieczanie, itp.) i sprzedażowe
      • Procedowanie szkód
      • Prowadzenie rejestru samochodów
      • Działania operacyjne związane z codziennym użytkowaniem pojazdów
    • Realizacją zadań z zakresu obrony cywilnej – w tym przygotowywanie i uzgadnianie z właściwymi organami państwowymi rocznych planów działań i szkoleń
    • Wsparciem w bieżącej pracy zespołu administracji

    Oczekujemy:

    • Czynnego prawa jazdy kategorii B
    • Doświadczenie na analogicznym stanowisku
    • Rzetelności i zaangażowania w wykonywane zadania oraz umiejętności organizacji pracy własnej
    • Zdolności pracy w warunkach presji czasu
    • Umiejętności poszukiwania niestandardowych rozwiązań
    • Umiejętności pracy w zespole
    • Biegłej obsługi komputera w zakresie programów Word, Excel, Outlook
    • Łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
    • Mile widziane wykształcenie administracyjne lub techniczne

     

    Osoby zainteresowane, spełniające powyższe kryteria prosimy o przysyłanie CV z numerem referencyjnym w tytule maila za pomocą przycisku Aplikuj. Zamiast pisać list motywacyjny odpowiedz sobie i nam na dwa pytania. Dlaczego chcesz u nas pracować? Dlaczego powinniśmy wybrać Ciebie?

    Ważne: Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do TU Europa S.A. oraz TU na Życie Europa S.A”., zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

    opisopisopisopis

    Jeżeli chcesz, abyśmy zatrzymali Twoje CV w swojej bazie po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu, prosimy dodatkowo o zamieszczenie w CV następującej klauzuli: „Zgadzam się na przetwarzanie przez TU Europa S.A. oraz TU na Życie Europa S.A. danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”.

     
    Więcej informacji o Grupie Ubezpieczeniowej Europa oraz o procesie rekrutacji znajdziesz na stronie www.tueuropa.pl

    Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?

    Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych jest Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. oraz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa S.A. z siedzibą we Wrocławiu. 

    Możesz się z nami skontaktować:

    • wysyłając email na adres [email protected]
    • wypełniając formularz kontaktowy na naszej stronie www.tueuropa.pl
    • dzwoniąc pod numer 801 500 300 lub 71 369 28 87 (opłata wg stawek operatora)
    • pisząc na adres naszej siedziby 

    W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możesz skontaktować się również bezpośrednio z naszym inspektorem ochrony danych osobowych wysyłając e-mail na adres: [email protected]

    W jakim celu i na jakiej podstawie przetwarzamy Twoje dane osobowe?

    Twoje dane osobowe przetwarzamy:

    • na podstawie obowiązku prawnego ciążącego na administratorze w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy
    • na podstawie Twojej zgody w celach wykorzystania Twojej aplikacji na potrzeby przyszłych rekrutacji oraz w przypadku podania przez Ciebie szerszego zakresu danych niż określone w Kodeksie Pracy 

    Kto może być odbiorcą Twoich danych osobowych?

    Twoje dane osobowe mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, m.in. dostawcom usług IT, agencjom rekrutującym – przy czym podmioty te będą przetwarzać dane na podstawie zawartej z nami umowy i wyłącznie w zakresie, w jakim zostanie wydane im polecenie. 

    Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy. 

    Jak długo będziemy przechowywać Twoje dane osobowe?

    Twoje dane osobowe będą przechowywane do momentu zakończenia procesu rekrutacji, chyba że wyraziłeś zgodę na wykorzystanie Twojego CV w przyszłych procesach rekrutacyjnych, ale nie dłużej niż 3 lata.

    Jakie przysługują Ci prawa w zakresie przetwarzania Twoich danych osobowych?

    Zawsze możesz poprosić nas o dostęp do swoich danych osobowych. Możesz również skorzystać z prawa żądania sprostowania swoich danych, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania

    W zakresie, w jakim przetwarzamy dane osobowe na podstawie Twojej zgody masz prawo jej wycofania w dowolnym momencie; wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonaliśmy na podstawie zgody przed jej wycofaniem.  

    Przysługuje Ci także prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od nas swoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego np. w formacie .csv, .xml; możesz przesłać te dane innemu administratorowi danych osobowych. 

    Przysługuje Ci również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.

    W celu skorzystania z powyższych praw należy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta lub naszym inspektorem ochrony danych osobowych. 

    Czy podanie danych osobowych jest obowiązkowe?

    Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie Pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), są przetwarzane w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. Twój wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. 

    Chcesz dowiedzieć się więcej?

    Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.tueuropa.pl

    Zachęcamy również do zapoznania się z Informatorem RODO znajdującym się  na stronie internetowej Ministerstwa Cyfryzacji.

    Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.