Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej zgody „Na podstawie art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Administratora, którym jest Medidesk sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, moich danych osobowych w zakresie ujętym w CV, w celu przeprowadzenia procedury rekrutacji.”

Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Medidesk Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Swarzewskiej 51, 01-821 Warszawa danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji

Zastrzegamy sobie prawo kontaktu jedynie z wybranymi osobami.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

MEDIDESK sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna 21 godz.
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista

MEDIDESK sp. z o.o.

Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 250 obiektów medycznych w całej Polsce.

Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz lubisz telefoniczny kontakt z klientem - dołącz do naszego zespołu!

Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

Miejsce pracy: Warszawa

Główne zadania:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i rejestracja w systemie,
  • Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji,
  • Telefoniczna, zdalna lub osobista pierwsza linia wsparcia,
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników,
  • Koordynowanie pracy działu Technicznego.

Oczekujemy:

  • Wysokiego poziomu komunikatywności,
  • Łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
  • Otwartości na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy,
  • Doświadczenia w obsłudze Klienta,
  • Znajomości obsługi pakietu Microsoft Office,
  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT,
  • Punktualności oraz terminowego wykonywanie powierzonych czynności,
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
  • Inicjatywy, kreatywności i otwartości na nowe rozwiązania,
  • Samodzielności w działaniu,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i VoIP – będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie średnio zaawansowanym – będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
  • Pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze,
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
  • Biuro na Bielanach z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów,
  • Możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej,
  • Przyjazną atmosferę w oparciu o partnerskie relacje i wspólne inicjatywy – wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie,
  • Wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.


Medidesk to aplikacja typu SaaS, dedykowana branży medycznej. Kompleksowe narzędzie do obsługi oraz analizy zgłoszeń. Pozwala na efektywne zarządzanie placówką medyczną, monitoring wskaźników biznesowych i wszystkich kanałów marketingowych. Z Medidesk korzysta ponad 250 obiektów medycznych w całej Polsce.

Jeśli szukasz pracy na stałe, pracodawcy, który docenia każdego pracownika oraz lubisz telefoniczny kontakt z klientem - dołącz do naszego zespołu!

Młodszy Specjalista ds. HelpDesk

Główne zadania:

  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników i rejestracja w systemie,
  • Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji,
  • Telefoniczna, zdalna lub osobista pierwsza linia wsparcia,
  • Rozwiązywanie problemów użytkowników,
  • Koordynowanie pracy działu Technicznego.

Oczekujemy:

  • Wysokiego poziomu komunikatywności,
  • Łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów,
  • Otwartości na rozwój i zdobywanie nowej wiedzy,
  • Doświadczenia w obsłudze Klienta,
  • Znajomości obsługi pakietu Microsoft Office,
  • Umiejętności rozwiązywania problemów oraz awarii z dziedziny IT,
  • Punktualności oraz terminowego wykonywanie powierzonych czynności,
  • Komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku pracy,
  • Inicjatywy, kreatywności i otwartości na nowe rozwiązania,
  • Samodzielności w działaniu,
  • Umiejętność analitycznego myślenia,
  • Znajomości zagadnień związanych z sieciami komputerowymi i VoIP – będzie dodatkowym atutem,
  • Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie średnio zaawansowanym – będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
  • Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego,
  • Pracę z fantastycznymi ludźmi w niekorporacyjnej atmosferze,
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
  • Biuro na Bielanach z pięknym ogrodem i stacjami metra w odległości około 400 metrów,
  • Możliwość skorzystania z pakietu opieki medycznej,
  • Przyjazną atmosferę w oparciu o partnerskie relacje i wspólne inicjatywy – wyjazdy i wyjścia integracyjne, grill w ogrodzie,
  • Wyposażoną kuchnię z ekspresem do kawy, przysmakami homemade (którymi częstujemy się wzajemnie), kawą, herbatą i innymi firmowymi zakupami.

Ogłoszenie archiwalne