Animex

Młodszy Specjalista ds. Helpdesk

AnimexO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło 6 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

Smithfield Foods jest firmą zatrudniającą 57 tysięcy pracowników w 11 krajach świata. Jest pionierem w zakresie wprowadzenia modelu dostarczania bezpiecznej żywności.

Obecnie, do oddziału w Polsce poszukujemy osób na stanowisko

Młodszy Specjalista ds. Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa

Twoje zadania:

  • obsługa zgłoszeń telefonicznych, mailowych i osobistych, dotyczących działania systemów IT,
  • przygotowanie do pracy sprzętu informatycznego oraz telefonicznego,
  • obsługa systemów informatycznych w zakresie przyznanych uprawnień,
  • drobne naprawy sprzętu,
  • udział w projektach prowadzonych przez Dział Operacyjny IT,
  • bieżące wsparcie organizacyjne Działu IT.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie informatyczne,
  • biegła obsługa komputera z systemem Microsoft Windows,
  • ogólna znajomość zagadnień informatycznych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • gotowość do pracy w trybie trzyzmianowym, obejmującym godziny nocne oraz weekendy,
  • znajomość języka angielskiego min. na poziomie dobrym.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet dodatków pozapłacowych (w tym: opiekę medyczną, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne, bilety do kina),
  • poznanie najnowszych technologii IT oraz zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji.

Dołącz do nas!

W temacie listu prosimy umieścić nazwę stanowiska.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Smithfield Foods jest firmą zatrudniającą 57 tysięcy pracowników w 11 krajach świata. Jest pionierem w zakresie wprowadzenia modelu dostarczania bezpiecznej żywności.

Obecnie, do oddziału w Polsce poszukujemy osób na stanowisko

Młodszy Specjalista ds. Helpdesk

Twoje zadania:

  • obsługa zgłoszeń telefonicznych, mailowych i osobistych, dotyczących działania systemów IT,
  • przygotowanie do pracy sprzętu informatycznego oraz telefonicznego,
  • obsługa systemów informatycznych w zakresie przyznanych uprawnień,
  • drobne naprawy sprzętu,
  • udział w projektach prowadzonych przez Dział Operacyjny IT,
  • bieżące wsparcie organizacyjne Działu IT.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie informatyczne,
  • biegła obsługa komputera z systemem Microsoft Windows,
  • ogólna znajomość zagadnień informatycznych,
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • gotowość do pracy w trybie trzyzmianowym, obejmującym godziny nocne oraz weekendy,
  • znajomość języka angielskiego min. na poziomie dobrym.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • pakiet dodatków pozapłacowych (w tym: opiekę medyczną, karta Multisport, ubezpieczenie grupowe, bony świąteczne, bilety do kina),
  • poznanie najnowszych technologii IT oraz zdobycie doświadczenia zawodowego w międzynarodowej organizacji.

Dołącz do nas!

W temacie listu prosimy umieścić nazwę stanowiska.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy