Oferta pracy

INFORMATION CLAUSE

If you apply please be informed that:

  1. the administrator of your personal data is Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. registered in Warsaw (02-255) at 36 Krakowiaków Street;
  2. contact with a person, who performs the tasks of the Data Protection Officer at Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o., is possible via an email address: [email protected]) or in writing to the address of the data administrator with the note „Data Protection Officer”;
  3. processing of personal data within the scope provided in the application takes place in order to conduct and resolve the recruitment process for the position, while the legal basis for their processing is art. 6 par. 1 lit a of the General Data Protection Regulation dated April 27, 2016.;
  4. Your personal data might be transferred to other entities of Fujitsu Technology Solution with which Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. cooperates in the realization of the recruitment process.
  5. Your personal data might be forwarded to
    1. Izrael on the basis resulting from decision of the European Commission about the appropriate level of protection of personal data.
    2. Japan, using appropriate protection in the form of standard data protection clauses approved by the European Commission
    3. You have the right to obtain copies of data transferred to a third country based on a written request submitted to Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.;
  6. Your personal data will be kept for the period of 12 months from the moment the application;
  7. You have the following rights related to the processing of personal data by the administrator:
      access;
  8. rectification;
  9. remove;
  10. processing restrictions;
  11. raise objections to the processing;
  12. transferring data to another personal data administrator;
  13. raise objection to the processing of data in the process of automated decision making, including profiling;
  • You have the right to withdraw your consent to the processing of your personal data at any time, without affecting the legality of the processing which has been carried out on the basis of consent before its withdrawal;
  • You have the right to lodge a complaint with the supervisory body competent for personal data protection, if you acknowledge that the processing of your data violates the provisions of the General Data Protection Regulation dated April 27, 2016.;
  • providing Your personal data is voluntary, but necessary to take part in the recruitment process;
  • Your personal data will not be processed in the process of automated decision making.
Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.O firmie

  • Augustów, podlaskie

  • Ważna jeszcze 3 dni
    do: 1 gru 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Młodszy specjalista (Junior)
 
Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk
  • Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full portfolio of products, solutions and services gives its customers a competitive advantage in the era of digital transformation. Approximately 156,000 Fujitsu people support customers in more than 100 countries. We use our experience and the power of ICT to shape the future of society with our customers.
  • Zakres obowiązków:
    • Przekazywanie sprzętu IT użytkownikom i prowadzenie archiwum protokołów przekazania sprzętu komputerowego.
    • Weryfikacja lokalizacji sprzętu komputerowego, relokacja i porządkowanie okablowania strukturalnego przy stanowisku pracy użytkownika.
    • Rozwiązywanie incydentów oraz realizacja zleceń i wniosków o usługę zgodnie z katalogiem usług, wymagających bezpośredniej obecności na stanowisku pracy,
    • Wymiana tonerów i materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących.
    • Obsługa wideokonferencji i nagłośnienia oraz wsparcie obsługi technicznej podczas organizowanych zjazdów i konferencji.
    • Pomoc w korzystaniu z urządzeń multimedialnych i wideokonferencyjnych, relokacji sprzętu komputerowego, a także wykonywanie innych zadań zlecanych .
  • Wymagane kwalifikacje:
    • Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji usługi polegającej na świadczeniu wsparcia technicznego dla użytkowników, w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem wykorzystywanego przez pracowników sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania.
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
    • Praktyczna znajomość rozwiązywania problemów z MS Windows, MS Offcie, telefonii VoIP i sprzętu drukującego.
  • Wymagane umiejętności:
    • Znajomość systemów operacyjnych oraz środowiska Windows 7,10.
    • Znajomość aplikacji biurowych klasy MS Office 2007 i wyższych.
    • Znajomość zagadnień związanych z użytkowaniem poczty elektronicznej opartej o system MS Exchange 2013/2016.
    • Znajomość zagadnień związanych z systemem katalogowym systemów operacyjnych MS Windows 2008, MS Windows 2012.
    • Znajomość usług LDAP oraz Active Directory.
    • Umiejętność posługiwania się narzędziami zdalnego dostępu.
    • Znajomość technologii mobilnych.
    • Znajomość obsługi komputerowych urządzeń peryferyjnych.
    • Znajomość obsługi urządzeń i systemów multimedialnych i wideokonferencyjnych.
    • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji w systemach informatycznych.
    • Doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami klasy ITSM.
    • Odporność na stres umiejętność pracy w zespole.
  • Oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. MIEJSCE PRACY: AUGUSTÓW.
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
    • Szeroki pakiet benefitów.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
    • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole.
Więcej informacji o spółce : pl.fujitsu.com

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowanych udziałem w procesie rekrutacyjnym prosimy o umieszczenie w aplikacji stosownej klauzuli zgody wg poniższego wzoru:

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-255), przy ul. Krakowiaków 36, moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk AUG, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.

Fujitsu’s offices in Poland are located in Warsaw, Łódź and Katowice. In Warsaw, we run sales and client support services. The Global Delivery Center Poland located in Łódź and Katowice employs specialists in five business lines: Research & Development and Business Application Services, Remote Infrastructure Management, Business Process Outsourcing, Service Management, Service Desk. In Łódź, Fujitsu also employs specialists for internal Fujitsu services for the EMEIA region in the following areas: Finance (Accounts Payable, Accounts Receivable, General Ledger, Project and Contract Accounting, Treasury), Supply Chain and Order Management, Continuous Improvement, Assurance, Internal Audit, Product Pricing and Bid Finance as well as Human Resources. We welcome developers, quality assurance engineers, IT specialists, IT administrators, IT engineers, candidates interested in a career in IT, accounting and finance professionals, logistics specialists, linguists and customer service professionals.
Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk
  • Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full portfolio of products, solutions and services gives its customers a competitive advantage in the era of digital transformation. Approximately 156,000 Fujitsu people support customers in more than 100 countries. We use our experience and the power of ICT to shape the future of society with our customers.
  • Zakres obowiązków:
    • Przekazywanie sprzętu IT użytkownikom i prowadzenie archiwum protokołów przekazania sprzętu komputerowego.
    • Weryfikacja lokalizacji sprzętu komputerowego, relokacja i porządkowanie okablowania strukturalnego przy stanowisku pracy użytkownika.
    • Rozwiązywanie incydentów oraz realizacja zleceń i wniosków o usługę zgodnie z katalogiem usług, wymagających bezpośredniej obecności na stanowisku pracy,
    • Wymiana tonerów i materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących.
    • Obsługa wideokonferencji i nagłośnienia oraz wsparcie obsługi technicznej podczas organizowanych zjazdów i konferencji.
    • Pomoc w korzystaniu z urządzeń multimedialnych i wideokonferencyjnych, relokacji sprzętu komputerowego, a także wykonywanie innych zadań zlecanych .
  • Wymagane kwalifikacje:
    • Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji usługi polegającej na świadczeniu wsparcia technicznego dla użytkowników, w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem wykorzystywanego przez pracowników sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania.
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
    • Praktyczna znajomość rozwiązywania problemów z MS Windows, MS Offcie, telefonii VoIP i sprzętu drukującego.
  • Wymagane umiejętności:
    • Znajomość systemów operacyjnych oraz środowiska Windows 7,10.
    • Znajomość aplikacji biurowych klasy MS Office 2007 i wyższych.
    • Znajomość zagadnień związanych z użytkowaniem poczty elektronicznej opartej o system MS Exchange 2013/2016.
    • Znajomość zagadnień związanych z systemem katalogowym systemów operacyjnych MS Windows 2008, MS Windows 2012.
    • Znajomość usług LDAP oraz Active Directory.
    • Umiejętność posługiwania się narzędziami zdalnego dostępu.
    • Znajomość technologii mobilnych.
    • Znajomość obsługi komputerowych urządzeń peryferyjnych.
    • Znajomość obsługi urządzeń i systemów multimedialnych i wideokonferencyjnych.
    • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji w systemach informatycznych.
    • Doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami klasy ITSM.
    • Odporność na stres umiejętność pracy w zespole.
  • Oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. MIEJSCE PRACY: AUGUSTÓW.
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
    • Szeroki pakiet benefitów.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
    • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole.
Więcej informacji o spółce : pl.fujitsu.com

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowanych udziałem w procesie rekrutacyjnym prosimy o umieszczenie w aplikacji stosownej klauzuli zgody wg poniższego wzoru:

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-255), przy ul. Krakowiaków 36, moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk AUG, zgodnie z art. 6 ust. 1 pkt a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dn. 27 kwietnia 2016 r.

Ogłoszenie archiwalne