Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna
  • Kraków, małopolskie

  • Ogłoszenie wygasło 24 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk
  • Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company, offering a full range of technology products, solutions and services. Approximately 140,000 Fujitsu people support customers in more than 100 countries. We use our experience and the power of ICT to shape the future of society with our customers.

    Fujitsu EMEIA strategic direction is to continue strengthening it’s presence in Poland. Throughout Poland, in Global Delivery Center Łódź and Katowice, Shared Service function in Łódź, Commercial team in Warsaw, Fujitsu employs around 3 000 talent. Apart from Procurement Operations function built in Łódź we continue growing strategic Procurement Team which count for 17 people today.

    Given you live up to our job profile expectations, have technology background in Procurement or Sales, and are up for a challenge, you’re welcome to apply to join European Strategic Procurement Team. Join us to experience working in international, complex environment with diverse culture with all your stakeholders spread across Europe.
  • Zakres obowiązków:
    • Przekazywanie sprzętu IT użytkownikom i prowadzenie archiwum protokołów przekazania sprzętu komputerowego.
    • Weryfikacja lokalizacji sprzętu komputerowego, relokacja i porządkowanie okablowania strukturalnego przy stanowisku pracy użytkownika.
    • Rozwiązywanie incydentów oraz realizacja zleceń i wniosków o usługę zgodnie z katalogiem usług, wymagających bezpośredniej obecności na stanowisku pracy,
    • Wymiana tonerów i materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących.
    • Obsługa wideokonferencji i nagłośnienia oraz wsparcie obsługi technicznej podczas organizowanych zjazdów i konferencji.
    •  Pomoc w korzystaniu z urządzeń multimedialnych i wideokonferencyjnych, relokacji sprzętu komputerowego, a także wykonywanie innych zadań zlecanych .
  • Wymagane kwalifikacje:
    • Minimum 1 rok doświadczenia w realizacji usługi polegającej na świadczeniu wsparcia technicznego dla użytkowników, w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem wykorzystywanego przez pracowników sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania.
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 potwierdzona certyfikatem.
    • Praktyczna znajomość rozwiązywania problemów z MS Windows, MS Offcie, telefonii VoIP i sprzętu drukującego.
  • Wymagane umiejętności:
    • Znajomość systemów operacyjnych oraz środowiska Windows 7,10.
    • Znajomość aplikacji biurowych klasy MS Office 2007 i wyższych.
    • Znajomość zagadnień związanych z użytkowaniem poczty elektronicznej opartej o system MS Exchange 2013/2016.
    • Znajomość zagadnień związanych z systemem katalogowym systemów operacyjnych MS Windows 2008, MS Windows 2012.
    • Znajomość usług LDAP oraz Active Directory.
    • Umiejętność posługiwania się narzędziami zdalnego dostępu.
    • Znajomość technologii mobilnych, w tym technologii BlackBerry.
    • Znajomość obsługi komputerowych urządzeń peryferyjnych.
    • Znajomość obsługi urządzeń i systemów multimedialnych i wideokonferencyjnych.
    • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji w systemach informatycznych.
    • Doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami klasy ITSM.
    • Odporność na stres umiejętność pracy w zespole.
  • Oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę. MIEJSCE PRACY KRAKÓW/ BALICE.
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
    • Szeroki pakiet benefitów.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
    • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole.
Więcej informacji o spółce : pl.fujitsu.com
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Zainteresowanych udziałem w procesie rekrutacyjnym prosimy o umieszczenie w aplikacji stosownej klauzuli zgody wg poniższego wzoru:

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy