Oferta pracy

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 24 dni
    do: 13 lut 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)
 
Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk
  • Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full portfolio of products, solutions and services gives its customers a competitive advantage in the era of digital transformation. Approximately 156,000 Fujitsu people support customers in more than 100 countries. We use our experience and the power of ICT to shape the future of society with our customers.
  • Zakres obowiązków:

    • Przekazywanie sprzętu IT użytkownikom i prowadzenie archiwum protokołów przekazania sprzętu komputerowego.
    • Weryfikacja lokalizacji sprzętu komputerowego, relokacja i porządkowanie okablowania strukturalnego przy stanowisku pracy użytkownika.
    • Rozwiązywanie incydentów oraz realizacja zleceń i wniosków o usługę zgodnie z katalogiem usług, wymagających bezpośredniej obecności na stanowisku pracy,
    • Wymiana tonerów i materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących.
    • Obsługa wideokonferencji i nagłośnienia oraz wsparcie obsługi technicznej podczas organizowanych zjazdów i konferencji.
    •  Pomoc w korzystaniu z urządzeń multimedialnych i wideokonferencyjnych, relokacji sprzętu komputerowego, a także wykonywanie innych zadań zlecanych .
  • Wymagane kwalifikacje:
    • Wykształcenie minimum średnie o profilu informatyka lub elektronika lub telekomunikacja lub automatyka lub mechatronika.
    • Doświadczenie w realizacji usługi polegającej na świadczeniu wsparcia technicznego, w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem wykorzystywanych przez pracowników sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania powyżej 6 miesięcy.
    • Posiadanie co najmniej jednego certyfikatu potwierdzającego wiedzę z zakresu instalacji lub konfiguracji lub utrzymania systemu operacyjnego Microsoft Windows 7, lub Microsoft Windows 8, lub Microsoft Windows 10, lub certyfikatu potwierdzającego wiedzę z zakresu Microsoft Office (dla pakietów nie starszych niż MS Office 2010) na poziomie MOS lub wyższym.
    •  Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 potwierdzona certyfikatem.
  • Wymagane umiejętności:
    • Znajomość systemów operacyjnych oraz środowiska Windows 7,10.
    • Znajomość aplikacji biurowych klasy MS Office 2007 i wyższych.
    • Znajomość zagadnień związanych z użytkowaniem poczty elektronicznej opartej o system MS Exchange 2013/2016.
    • Znajomość zagadnień związanych z systemem katalogowym systemów operacyjnych MS Windows 2008, MS Windows 2012.
    • Znajomość usług LDAP oraz Active Directory.
    • Umiejętność posługiwania się narzędziami zdalnego dostępu.
    • Znajomość technologii mobilnych, w tym technologii BlackBerry.
    • Znajomość obsługi komputerowych urządzeń peryferyjnych.
    • Znajomość obsługi urządzeń i systemów multimedialnych i wideokonferencyjnych.
    • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji w systemach informatycznych.
    • Doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami klasy ITSM.
  • Oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca na 3 zmiany od poniedziałku do piątku).
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
    • Szeroki pakiet benefitów.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
    • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowanych udziałem w procesie rekrutacyjnym prosimy o umieszczenie w aplikacji stosownej klauzuli zgody wg poniższego wzoru:

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk
  • Fujitsu is the leading Japanese information and communication technology (ICT) company that enables customers to capitalize on digital opportunities with confidence, by helping them to balance robust ICT and digital innovation. Fujitsu’s full portfolio of products, solutions and services gives its customers a competitive advantage in the era of digital transformation. Approximately 156,000 Fujitsu people support customers in more than 100 countries. We use our experience and the power of ICT to shape the future of society with our customers.
  • Zakres obowiązków:

    • Przekazywanie sprzętu IT użytkownikom i prowadzenie archiwum protokołów przekazania sprzętu komputerowego.
    • Weryfikacja lokalizacji sprzętu komputerowego, relokacja i porządkowanie okablowania strukturalnego przy stanowisku pracy użytkownika.
    • Rozwiązywanie incydentów oraz realizacja zleceń i wniosków o usługę zgodnie z katalogiem usług, wymagających bezpośredniej obecności na stanowisku pracy,
    • Wymiana tonerów i materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących.
    • Obsługa wideokonferencji i nagłośnienia oraz wsparcie obsługi technicznej podczas organizowanych zjazdów i konferencji.
    •  Pomoc w korzystaniu z urządzeń multimedialnych i wideokonferencyjnych, relokacji sprzętu komputerowego, a także wykonywanie innych zadań zlecanych .
  • Wymagane kwalifikacje:
    • Wykształcenie minimum średnie o profilu informatyka lub elektronika lub telekomunikacja lub automatyka lub mechatronika.
    • Doświadczenie w realizacji usługi polegającej na świadczeniu wsparcia technicznego, w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem wykorzystywanych przez pracowników sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania powyżej 6 miesięcy.
    • Posiadanie co najmniej jednego certyfikatu potwierdzającego wiedzę z zakresu instalacji lub konfiguracji lub utrzymania systemu operacyjnego Microsoft Windows 7, lub Microsoft Windows 8, lub Microsoft Windows 10, lub certyfikatu potwierdzającego wiedzę z zakresu Microsoft Office (dla pakietów nie starszych niż MS Office 2010) na poziomie MOS lub wyższym.
    •  Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 potwierdzona certyfikatem.
  • Wymagane umiejętności:
    • Znajomość systemów operacyjnych oraz środowiska Windows 7,10.
    • Znajomość aplikacji biurowych klasy MS Office 2007 i wyższych.
    • Znajomość zagadnień związanych z użytkowaniem poczty elektronicznej opartej o system MS Exchange 2013/2016.
    • Znajomość zagadnień związanych z systemem katalogowym systemów operacyjnych MS Windows 2008, MS Windows 2012.
    • Znajomość usług LDAP oraz Active Directory.
    • Umiejętność posługiwania się narzędziami zdalnego dostępu.
    • Znajomość technologii mobilnych, w tym technologii BlackBerry.
    • Znajomość obsługi komputerowych urządzeń peryferyjnych.
    • Znajomość obsługi urządzeń i systemów multimedialnych i wideokonferencyjnych.
    • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji w systemach informatycznych.
    • Doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami klasy ITSM.
  • Oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (praca na 3 zmiany od poniedziałku do piątku).
    • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
    • Szeroki pakiet benefitów.
    • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia.
    • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Zainteresowanych udziałem w procesie rekrutacyjnym prosimy o umieszczenie w aplikacji stosownej klauzuli zgody wg poniższego wzoru:

Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji w celu realizacji procesu rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko. Wyrażam również zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez wyżej wskazaną firmę.

Ogłoszenie archiwalne