Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. IT – Help Desk

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.O firmie

  • Krakowiaków 36, Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • specjalista (Mid / Regular), młodszy specjalista (Junior)

Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o.

Krakowiaków 36

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Przekazywanie sprzętu IT użytkownikom i prowadzenie archiwum protokołów przekazania sprzętu komputerowego.

  • Weryfikacja lokalizacji sprzętu komputerowego, relokacja i porządkowanie okablowania strukturalnego przy stanowisku pracy użytkownika.

  • Rozwiązywanie incydentów oraz realizacja zleceń i wniosków o usługę zgodnie z katalogiem usług, wymagających bezpośredniej obecności na stanowisku pracy,

  • Wymiana tonerów i materiałów eksploatacyjnych w urządzeniach drukujących.

  • Obsługa wideokonferencji i nagłośnienia oraz wsparcie obsługi technicznej podczas organizowanych zjazdów i konferencji.

  • Pomoc w korzystaniu z urządzeń multimedialnych i wideokonferencyjnych, relokacji sprzętu komputerowego, a także wykonywanie innych zadań zlecanych.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie o profilu informatyka lub elektronika lub telekomunikacja lub automatyka lub mechatronika.

  • Doświadczenie w realizacji usługi polegającej na świadczeniu wsparcia technicznego , w zakresie rozwiązywania problemów związanych z użytkowaniem wykorzystywanych przez pracowników sprzętu komputerowego, aplikacji lub oprogramowania powyżej 6 miesięcy.

  • Posiadanie co najmniej jednego certyfikatu potwierdzającego wiedzę z zakresu instalacji lub konfiguracji lub utrzymania systemu operacyjnego Microsoft Windows 7, lub Microsoft Windows 8, lub Microsoft Windows 10, lub certyfikatu potwierdzającego wiedzę z zakresu Microsoft Office (dla pakietów nie starszych niż MS Office 2010) na poziomie MOS lub wyższym.

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B1 potwierdzona certyfikatem.

  • Znajomość systemów operacyjnych oraz środowiska Windows 7,10.

  • Znajomość aplikacji biurowych klasy MS Office 2007 i wyższych.

  • Znajomość zagadnień związanych z użytkowaniem poczty elektronicznej opartej o system MS Exchange 2013/2016.

  • Znajomość zagadnień związanych z systemem katalogowym systemów operacyjnych MS Windows 2008, MS Windows 2012.

  • Znajomość usług LDAP oraz Active Directory.

  • Umiejętność posługiwania się narzędziami zdalnego dostępu.

  • Znajomość technologii mobilnych, w tym technologii BlackBerry.

  • Znajomość obsługi komputerowych urządzeń peryferyjnych.

  • Znajomość obsługi urządzeń i systemów multimedialnych i wideokonferencyjnych.

  • Znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem informacji w systemach informatycznych.

  • Doświadczenie w posługiwaniu się narzędziami klasy ITSM.

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.

  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.

  • Szeroki pakiet benefitów.

  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadczenia

  • Miłą i przyjazną atmosferę w zespole.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • spotkania integracyjne

  • służbowy samochód do użytku prywatnego

  • program emerytalny

  • korporacyjna karta kredytowa

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie wypoczynku

  • paczki świąteczne

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne