Vicim

Młodszy Specjalista ds. Jakości

VicimO firmie

Vicim

Marii Skłodowskiej-Curie 61

Toruń

Firma Vicim  Poland Sp. z o.o. jest częścią Visscher-Carvelle Automotive Group. To międzynarodowy producent części dla przemysłu motoryzacyjnego, specjalizujący  się w przetwórstwie tworzyw sztucznych. Racjonalizatorskie rozwiązania w obszarze organizacji produkcji, wysoka automatyzacja, nowoczesne systemy wspomagające zarządzanie (SAP, EDI, Lean) pozwalają na ciągłe umacnianie już silnej pozycji Firmy na rynku. Innowacja i kreatywność są częścią naszej firmy, rozwijają się na jej różnych poziomach i w różnych działaniach w całej organizacji.

Dążymy  do stworzenia optymalnych warunków pracy i życia dla swoich pracowników. Oprócz bezpiecznego środowiska pracy oraz pozytywnego i przyjaznego klimatu pracy, staramy się również wypracować kulturę, w której każdy pracownik dobrze się czuje. Szacunek jest podstawą tego myślenia. W firmie  wspiera się różnorodność poprzez szerzenie kultury, która stwarza równowagę pomiędzy wartościami pojedynczych osób, a wartościami i normami naszego globalnego przedsiębiorstwa.

Młodszy Specjalista ds. Jakości - obszar reklamacji

Miejsce pracy: Toruń

Wymagania:

  • mile widziane wyższe wykształcenie
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (minimum B2)
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • samodzielność, zaangażowanie
  • mile widziana znajomość narzędzi jakościowych do rozwiązywania problemów (8D, 5WHY etc.)
  • wysokie zdolności interpersonalne
  • mile widziana znajomość systemu SAP

Obowiązki:

  • przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych
  • bieżący kontakt z Klientem w zakresie obsługi reklamacji
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w celu analizy reklamacji i uzgodnienia działań
  • realizacja i nadzór nad następstwami finansowymi reklamacji

Oferujemy:

  • Organizujemy imprezy dla dzieci naszych Pracowników
  • Każdy nasz Pracownik może liczyć na urodzinową słodycz
  • Oferujemy jasne ścieżki rozwoju
  • Wspieramy pasje naszych Pracowników
  • Dbamy o środowisko
  • Celebrujemy wspólne sukcesy i małe święta
  • Każdy nasz Pracownik może liczyć na świeże owoce i soki
  • Organizujemy imprezy integracyjne oraz spotkania teambuildingowe
  • Zawsze panuje u nas przyjazna atmosfera
  • Prowadzimy program poleceń pracowniczych
  • Czynnie bierzemy udział w akcjach charytatywnych
  • Prowadzimy dofinansowanie do karnetów sportowych
Organizujemy imprezy dla dzieci naszych Pracowników
Każdy nasz Pracownik może liczyć na urodzinową słodycz
Oferujemy jasne ścieżki rozwoju
Wspieramy pasje naszych Pracowników
Dbamy o środowisko
Celebrujemy wspólne sukcesy i małe święta
Każdy nasz Pracownik może liczyć na świeże owoce
i soki
Organizujemy imprezy integracyjne oraz spotkania teambuildingowe
Zawsze panuje u nas przyjazna atmosfera
Prowadzimy program poleceń pracowniczych
Czynnie bierzemy udział
w akcjach charytatywnych
Prowadzimy dofinansowanie do karnetów sportowych
opis
Firma Vicim  Poland Sp. z o.o. jest częścią Visscher-Carvelle Automotive Group. To międzynarodowy producent części dla przemysłu motoryzacyjnego, specjalizujący  się w przetwórstwie tworzyw sztucznych. Racjonalizatorskie rozwiązania w obszarze organizacji produkcji, wysoka automatyzacja, nowoczesne systemy wspomagające zarządzanie (SAP, EDI, Lean) pozwalają na ciągłe umacnianie już silnej pozycji Firmy na rynku. Innowacja i kreatywność są częścią naszej firmy, rozwijają się na jej różnych poziomach i w różnych działaniach w całej organizacji.

Dążymy  do stworzenia optymalnych warunków pracy i życia dla swoich pracowników. Oprócz bezpiecznego środowiska pracy oraz pozytywnego i przyjaznego klimatu pracy, staramy się również wypracować kulturę, w której każdy pracownik dobrze się czuje. Szacunek jest podstawą tego myślenia. W firmie  wspiera się różnorodność poprzez szerzenie kultury, która stwarza równowagę pomiędzy wartościami pojedynczych osób, a wartościami i normami naszego globalnego przedsiębiorstwa.

Młodszy Specjalista ds. Jakości - obszar reklamacji

Obowiązki:

  • przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych
  • bieżący kontakt z Klientem w zakresie obsługi reklamacji
  • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi firmy w celu analizy reklamacji i uzgodnienia działań
  • realizacja i nadzór nad następstwami finansowymi reklamacji

Wymagania:

  • mile widziane wyższe wykształcenie
  • znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (minimum B2)
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • samodzielność, zaangażowanie
  • mile widziana znajomość narzędzi jakościowych do rozwiązywania problemów (8D, 5WHY etc.)
  • wysokie zdolności interpersonalne
  • mile widziana znajomość systemu SAP

Oferujemy:

  • Organizujemy imprezy dla dzieci naszych Pracowników
  • Każdy nasz Pracownik może liczyć na urodzinową słodycz
  • Oferujemy jasne ścieżki rozwoju
  • Wspieramy pasje naszych Pracowników
  • Dbamy o środowisko
  • Celebrujemy wspólne sukcesy i małe święta
  • Każdy nasz Pracownik może liczyć na świeże owoce i soki
  • Organizujemy imprezy integracyjne oraz spotkania teambuildingowe
  • Zawsze panuje u nas przyjazna atmosfera
  • Prowadzimy program poleceń pracowniczych
  • Czynnie bierzemy udział w akcjach charytatywnych
  • Prowadzimy dofinansowanie do karnetów sportowych

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy