Ta oferta pracy jest nieaktualna od 284 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac ze znajomością języka niemieckiego

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 02.02.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Relyon Recruitment to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm konsultingowych świadczących usługi rekrutacyjne i optymalizujące działanie przedsiębiorstwa. Należymy do grona liderów dostarczających kompleksowe rozwiązania i usługi w zakresie rekrutacji, usług IT, outsourcingu pracowników, RPO oraz usług doradztwa HR.
    Wysoka świadomość biznesowa oraz realizacja projektów w oparciu o znajomość konkretnego sektora rynku pracy pozwalają nam tworzyć nową, unikalną wartość na rynku rekrutacji i usług doradczych.

    Naszym klientem jest międzynarodowa firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych usług w zakresie outsourcingu kadrowo-płacowego, doradztwa HR oraz integracji systemów informatycznych dla HR. 

    Obecnie do katowickiego oddziału firmy poszukujemy osoby na stanowisko: 

    Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac ze znajomością języka niemieckiego

    Miejsce pracy: Kraków
    Nr ref.: AD/01/2018/KRK

    OPIS STANOWISKA:
    • administracja i wsparcie procesów płacowych (outsourcing) dla Klientów
    • merytoryczne wsparcie zespołu obsługi bezpośredniej w zakresie zagadnień kadrowo-płacowych
    • administracja bazy danych (SAP HR lub inny), rejestracja danych płacowych oraz wsparcie przy opracowaniu danych kadrowych i czasowych
    • naliczanie i kontrola płac, zarządzanie czasem pracy, administracja i monitorowanie kompleksowych procesów i ich wpływu na wynagrodzenie (procesy chorobowe, dot. wypadków w pracy, zasiłków macierzyńskich itp).
    • kontakt i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (urzędy podatkowe, urzędy ubezpieczeń społecznych i inne)
    • wsparcie oraz pomoc klientom w zakresie HR oraz prawa pracy obsługiwanego kraju na poziomie specjalistycznym
    WYMAGANIA:
    • znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym
    • komunikatywna znajomość języka angielskiego.
    • doświadczenie w pracy na stanowisku w obszarze HR / obsługi klienta / administracji dedykowanego rynkom niemieckojęzyczynym
    • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel).
    • umiejętność pracy w zespole oraz umiejętności komunikacyjne
    • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu.
    • analityczne myślenie i zorientowanie na szczegóły
    • mile widziana znajomość systemu SAP HR
    OFERUJEMY:
    • stabilne zatrudnienie
    • pracę w stałych godzinach w centrum Katowic
    • bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do nauki języków obcych)
    • premię urlopową
    • zgrany zespół oraz przyjazną atmosferę pracy (owocowe poniedziałki, wyjścia integracyjne, upominki z okazji urodzin)

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
    Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2014r., poz.1182 ze zm.). „

    Bardzo dziękujemy za wszystkie aplikacje. Skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
    bottom