Ta oferta pracy jest nieaktualna od 17 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Klienta Szkodowego

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 05.12.2017

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

top

Starter24 Sp. z o.o. – jesteśmy wyłącznym partnerem ADAC niemieckiego automobilklubu w Polsce i prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie z branży assistance. Istniejemy na polskim rynku od 2000 roku. Obecnie aktywnie poszukujemy pracowników do naszego Centrum Zgłoszeniowego. Pomagamy zarówno polskim, jak i zagranicznym Klientom podróżującym po kraju, jak i za granicą. Oprócz klientów indywidualnych, obsługujemy również programy assistance gwarancyjnego dla prestiżowych firm samochodowych min.: Audi, Ford, Opel, VW. Zajmujemy się organizacją pomocy drogowej, samochodów zastępczych, hoteli i biletów lotniczych. Kontaktujemy się z centrami zagranicznymi na terenie całej Europy. Jako jedyni w Polsce posiadamy własną sieć mobilnych warsztatów, a dzięki przynależności do sieci ARC Europe docieramy   do każdego miejsca w Europie.

Po więcej informacji zapraszamy na nasz profil pracodawcy: http://www.pracuj.pl/poznaj-pracodawce/starter24-sp.-z-o.o.,18801313

 

Młodszy Specjalista ds. Klienta Szkodowego
Miejsce pracy: Poznań


Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Telefoniczną i e-mailową obsługę Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń dotyczących szkód komunikacyjnych (praca w call center);
  • Analizę zebranych informacji i ustalenie prawidłowego procesu realizacji szkody;
  • Udzielanie informacji na temat procedur likwidacji szkód;
  • Kontrolę nad zleceniami dotyczącymi zgłoszeń szkodowych, a także uzupełnianie niekompletnych zgłoszeń;
  • Przekazywanie informacji o świadczeniach i sposobie ich realizacji;
  • Udzielanie pełnych informacji na temat możliwych do realizacji świadczeń w oparciu o procedury;
  • Obsługa wyszukiwarek, bazy danych, weryfikacja uprawnień Klientów do korzystania ze świadczeń;

Nasze oczekiwania w celu efektywnego realizowania powyższych zadań, to:

  • Doświadczenie w telefonicznej i e-mailowej obsłudze Klientów w zakresie rejestracji zgłoszeń dotyczących szkód komunikacyjnych;
  • Wykształcenie wyższe - preferowane;
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta;
  • Znajomość prawa ubezpieczeniowego oraz zagadnień dotyczących likwidacji szkód;
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i organizacyjne;
  • Rzetelność, odpowiedzialność i samodzielność;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole;
  • Doświadczenie w likwidacji szkód będzie dodatkowym atutem.

 

Dzięki współpracy z nami możesz zyskać:

  • STABILIZACJĘ – współpracujemy w oparciu o umowę o pracę;
  • LUDZI - jesteśmy młodym i dynamicznym zespołem, który pomoże Ci się odnaleźć w naszej firmie;
  • ROZWÓJ – zapewnimy Ci szkolenia i pracę rozwijającą Twoje umiejętności;
  • INTEGRACJĘ – będziesz miał/a okazję uczestniczyć w życiu firmy w godzinach pracy,
    a także poza nimi;
  • BENEFITY POZAFINANSOWE – oferujemy naszym pracownikom prywatną opiekę medyczną, lekcje języka angielskiego, dofinansowanie karty na posiłki;
  • PRACĘ W ATRAKCYJNEJ LOKALIZACJI – nasze biuro mieści się w dogodnej lokalizacji
    w centrum Poznania.

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji za pośrednictwem przycisku Aplikuj.


Prosimy o zamieszczenie w CV następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji w Starter24 Sp. Z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).