Młodszy Specjalista ds. Kontaktów z Klientami

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 09.11.2018
  • Ważna jeszcze 23 dni (do 09.12.2018)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Młodszy Specjalista ds. Kontaktów z Klientami
    Miejsce pracy: Warszawa

    Do głównych zadań osoby zatrudnionej będzie należeć:

    • Obsługa korespondencji oraz obsługa telefoniczna klientów AXA zgodnie ze standardami i wymaganiami jakościowymi;
    • Obsługa wniosków dot. zmian danych osobowych i teleadresowych naszych Klientów.

    Nasze oczekiwania:

    • Jasne formułowanie myśli – w formie pisemnej i ustnej;
    • Łatwość nawiązywania kontaktu w rozmowie telefonicznej;
    • Umiejętności redagowania wypowiedzi oraz swobodnego posługiwania się poprawną polszczyzną;
    • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu;
    • Dobra znajomość pakietu MS Office;
    • Mile widziane doświadczenie w obsłudze korespondencji z klientami, w instytucji finansowej lub firmie ubezpieczeniowej.

    W zamian oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę już na okresie próbnym;
    • Baza klientów na której będziesz pracować;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premię wynikową;
    • Dodatkowe benefity są dla Ciebie ważne (m.in. opiekę medyczną, kartę multisport czy dofinansowanie do posiłków);
    • Coachingi rozwojowe - z chęcią nauczymy Cię podstaw i podzielimy się wiedzą;
    • Elastyczne godziny pracy (grafik zmianowy – praca po 8h dziennie);
    • Współpracę z młodym i profesjonalnym zespołem, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych;
    • Pracę w centrali firmy z dobrym dojazdem (blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego);
    • Darmową kawę, herbatę i jabłka w biurze.


    AXA to przede wszystkim wyjątkowi ludzie, zaangażowani, pełni pasji, profesjonaliści, którzy pozytywnie nastawieni stawiają czoło wyzwaniom. To oni tworzą wartości firmy - PO PIERWSZE KLIENT, PRAWOŚĆ, ODWAGA, ONE AXA - za które cenią nas nasi Klienci.

    bottom