Ta oferta pracy jest nieaktualna od 68 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy specjalista ds. Kontaktu z Klientem w Departamencie Ubezpieczeń Osobowych

  • Warszawa, mazowieckie
  • Specjalista
  • 15.06.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Młodszy specjalista ds. Kontaktu z Klientem w Departamencie Ubezpieczeń Osobowych
    Mercer jest wiodącym globalnym doradcą usług związanych z zarządzaniem talentami, zdrowiem, emeryturami i inwestycjami. Konsultanci Mercer pomagają klientom na całym świecie w tworzeniu, zarządzaniu i administracji systemami wynagrodzeń, programami opieki medycznej, emeryturami, ubezpieczeniami i innymi świadczeniami pracowniczymi oraz wspierają klientów w pozostałych aspektach dotyczących kapitału ludzkiego. Mercer zatrudnia ponad 23 000 pracowników, działających w ponad 44 krajach, którzy obsługują ponad 130 krajów. Firma jest w całości własnością Marsh & McLennan Companies, Inc skupiającej firmy zajmujące się doradztwem z zakresu ryzyka, strategii i zarządzania zasobami ludzkimi. W celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji, zapraszamy na www.mercer.com.pl.
     
    PRIVATE
    HEALTHCARE
    LIFE
    INSURANCE
    FLEXIBLE
    WORKINGHOURS
    SPORTS
    CARD
    LUNCH
    CARD
    SAVING
    PLAN
    LANGUAGE
    COURSES
    Miejsce pracy: Warszawa
    Podstawowe obowiązki:
    • udzielanie informacji na temat warunków i zakresu ubezpieczenia,
    • udzielanie informacji na temat zasad zgłaszania roszczeń pracowniczych,
    • udzielanie informacji na temat procedur, formularzy i dokumentów wymaganych przez ubezpieczycieli,
    • prowadzenie korespondencji z klientami oraz ubezpieczycielami,
    • rozwiązywanie bieżących problemów.
    Wymagania:
    • wykształcenie wyższe (ewentualnie ostatni rok studiów): ekonomia, ubezpieczenia,
    • mile widziane doświadczenie w pracy w firmie ubezpieczeniowej lub brokerskiej (administracja, roszczenia),
    • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną pracę w tym języku,
    • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
    • zdolności komunikacyjne i predyspozycje do prowadzenia rozmów przez telefon,
    • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów będzie dodatkowym atutem,
    • zaangażowanie, energiczność, chęć do pracy i rozwoju w specjalistycznej branży,
    • inicjatywa oraz umiejętność pracy zarówno indywidualnej jak i w zespole,
    • dokładność, dbałość o szczegóły.
    Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny).
    Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w dokumencie CV zarówno na potrzeby prowadzonej rekrutacji jak również po jej zakończeniu. Jednocześnie wyrażam zgodę na pozostawienie przekazanego dokumentu CV przez pracodawcę oraz przetwarzania moich danych osobowych w celu tworzenia i prowadzenia elektronicznej bazy danych co umożliwi wykorzystanie moich danych osobowych w kolejnych procesach rekrutacyjnych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. ( Dz. U z 2002 nr 101, poz. 926) ."