Oferta pracy

Mercer

Młodszy Specjalista ds. kontaktu z klientem w Dziale Brokerskim

MercerO firmie

Mercer

al. Jerozolimskie 98

Warszawa

Młodszy Specjalista
ds. kontaktu z klientem
w Dziale Brokerskim

At Mercer, we believe in building brighter futures.

 

Together, we’re redefining the world of work, reshaping retirement and investment outcomes, and unlocking real health and well-being. We do this by meeting the needs of today and tomorrow. By understanding the data and applying it with a human touch. And by turning ideas into action to spark positive change.

For 75 years, we’ve been providing trusted advice and solutions to build healthier and more sustainable futures for our clients, colleagues and communities.

Welcome to a world where economics and empathy make a difference in people’s lives.

 

Welcome to brighter

Miejsce pracy: Warszawa

We offer competitive salary including attractive benefits:

  • Competitive Salary
  • Private Healthcare
  • Sports Card
  • Language Courses
  • Lunch Card
  • Savings Plan
  • Culture Card
  • Development Opportunities
  • Great Office Location

Czego możesz się spodziewać?

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów w zakresie ubezpieczeń osobowych oraz benefitów pracowniczych.

Twoje przyszłe obowiązki:

  • Informowanie na temat warunków i zakresu ubezpieczeń pracowniczych / programów, a także benefitów pracowniczych,

  • Obsługa klienta (telefoniczna i e-mailowa) w zakresie zasad zgłaszania roszczeń pracowniczych oraz reklamacji usług medycznych,

  • Udzielanie informacji na temat procedur, formularzy i dokumentów wymaganych przez dostawców,

  • Prowadzenie korespondencji z klientami oraz dostawcami,

  • Rozwiązywanie bieżących problemów.

Zapraszamy osoby, które mogą się wykazać:

  • Wykształceniem wyższym (ewentualnie ostatni rok studiów) z zakresu ekonomii lub ubezpieczeń,

  • Dobrą znajomością języka angielskiego (min. B2),

  • Umiejętnościami obsługi komputera i pakietu MS Office,

  • Zdolnościami komunikacyjnymi, w tym umiejętnościami prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,

  • Dokładnością oraz dbałością o szczegóły.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów uzyskane np. w firmie ubezpieczeniowej, brokerskiej lub medycznej (dział administracji, roszczeń lub infolinia).

 

Kandydatów zainteresowanych stanowiskiem prosimy o wypełnienie aplikacji on-line oraz dołączenie CV w języku angielskim.

 

Mercer believes in building brighter futures by redefining the world of work, reshaping retirement and investment outcomes, and unlocking real health and well-being. Mercer’s more than 25,000 employees are based in 44 countries and the firm operates in over 130 countries. Mercer is a business of Marsh McLennan (NYSE: MMC), the world’s leading professional services firm in the areas of risk, strategy and people, with 76,000 colleagues and annual revenue of $17 billion. Through its market-leading businesses including MarshGuy Carpenter and Oliver Wyman, Marsh & McLennan helps clients navigate an increasingly dynamic and complex environment. For more information, visit https://www.mercer.com/. Follow Mercer on Twitter @Mercer.

 

Marsh McLennan is committed to embracing a diverse, inclusive and flexible work environment. We aim to attract and retain the best people regardless of their sex/gender, marital or parental status, ethnic origin, nationality, age, background, disability, sexual orientation, and gender identity.

ARE YOU INTERESTED?
Send us your CV (in English) today!

At Mercer, we believe in building brighter futures.

 

Together, we’re redefining the world of work, reshaping retirement and investment outcomes, and unlocking real health and well-being. We do this by meeting the needs of today and tomorrow. By understanding the data and applying it with a human touch. And by turning ideas into action to spark positive change.

For 75 years, we’ve been providing trusted advice and solutions to build healthier and more sustainable futures for our clients, colleagues and communities.

Welcome to a world where economics and empathy make a difference in people’s lives.

 

Welcome to brighter

Młodszy Specjalista
ds. kontaktu z klientem
w Dziale Brokerskim

Czego możesz się spodziewać?

Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę klientów w zakresie ubezpieczeń osobowych oraz benefitów pracowniczych.

Twoje przyszłe obowiązki:

  • Informowanie na temat warunków i zakresu ubezpieczeń pracowniczych / programów, a także benefitów pracowniczych,

  • Obsługa klienta (telefoniczna i e-mailowa) w zakresie zasad zgłaszania roszczeń pracowniczych oraz reklamacji usług medycznych,

  • Udzielanie informacji na temat procedur, formularzy i dokumentów wymaganych przez dostawców,

  • Prowadzenie korespondencji z klientami oraz dostawcami,

  • Rozwiązywanie bieżących problemów.

Zapraszamy osoby, które mogą się wykazać:

  • Wykształceniem wyższym (ewentualnie ostatni rok studiów) z zakresu ekonomii lub ubezpieczeń,

  • Dobrą znajomością języka angielskiego (min. B2),

  • Umiejętnościami obsługi komputera i pakietu MS Office,

  • Zdolnościami komunikacyjnymi, w tym umiejętnościami prowadzenia rozmów telefonicznych z klientami,

  • Dokładnością oraz dbałością o szczegóły.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klientów uzyskane np. w firmie ubezpieczeniowej, brokerskiej lub medycznej (dział administracji, roszczeń lub infolinia).

 

Kandydatów zainteresowanych stanowiskiem prosimy o wypełnienie aplikacji on-line oraz dołączenie CV w języku angielskim.

 

Mercer believes in building brighter futures by redefining the world of work, reshaping retirement and investment outcomes, and unlocking real health and well-being. Mercer’s more than 25,000 employees are based in 44 countries and the firm operates in over 130 countries. Mercer is a business of Marsh McLennan (NYSE: MMC), the world’s leading professional services firm in the areas of risk, strategy and people, with 76,000 colleagues and annual revenue of $17 billion. Through its market-leading businesses including MarshGuy Carpenter and Oliver Wyman, Marsh & McLennan helps clients navigate an increasingly dynamic and complex environment. For more information, visit https://www.mercer.com/. Follow Mercer on Twitter @Mercer.

 

Marsh McLennan is committed to embracing a diverse, inclusive and flexible work environment. We aim to attract and retain the best people regardless of their sex/gender, marital or parental status, ethnic origin, nationality, age, background, disability, sexual orientation, and gender identity.

We offer competitive salary including attractive benefits:

  • Competitive Salary
  • Private Healthcare
  • Sports Card
  • Language Courses
  • Lunch Card
  • Savings Plan
  • Culture Card
  • Development Opportunities
  • Great Office Location
ARE YOU INTERESTED?
Send us your CV (in English) today!

Ogłoszenie archiwalne