Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy Specjalista ds. Kontrolingu

IT CARD CENTRUM TECHNOLOGII PŁATNICZYCH S.A.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę, umowa na zastępstwo
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie w sporządzaniu raportów i sprawozdań dla Zarządu,

  • analiza rentowności poszczególnych obszarów działalności firmy oraz oferowanych produktów i usług,

  • przygotowywanie danych finansowych związanych z funkcjonowaniem biznesu,

  • prowadzenie analizy rentowności inwestycji i przedsięwzięć,

  • czynny udział w procesie sprawozdawczości miesięcznej, kwartalnej oraz rocznej,

  • tworzenie raportów ilościowych i/lub wartościowych z funkcjonowania biznesu w podziale na klientów oraz typy transakcji,

  • analiza oraz kontrola zysków i strat,

  • udział w planowaniu budżetu oraz opracowywanie prognoz finansowych,

  • monitorowanie realizacji planów finansowych,

  • nadzór nad jakością i poprawnością rozliczeń i raportowanych danych.

Nasze wymagania

  • minimum 1-2 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,

  • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów preferowane kierunki ekonomiczne lub pokrewne,

  • analityczne podejście,

  • umiejętność budowania relacji z biznesem,

  • odpowiedzialność i dokładność w wykonywaniu powierzonych zadań,

  • doświadczenie w obszarze raportowania zarządczego,

  • umiejętność organizacji pracy w dynamicznie rozwijającym się środowisku,

  • znajomość zagadnień z zakresu finansów, rachunkowości i bankowości,

  • obsługa pakietu Ms Office, szczególnie Excel oraz korzystanie z funkcjonalności takich jak: Power Pivot/Power Query, tabela przestawna, praca z dużą ilością danych i raportów.

Mile widziane

  • umiejętność przejrzystej prezentacji danych,

  • umiejętności weryfikacji własnej pracy,

  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,

  • znajomość systemu księgowego Enova.

To oferujemy

  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo,

  • Możliwości zdobycia cennego doświadczenia pod okiem ekspertów i praktycznych umiejętności w rozwojowej branży,

  • Wynagrodzenie dostosowane do wiedzy i doświadczenia,

  • Pakiet benefitów (ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie, karta Multisport),

  • Elastyczny czas pracy,

  • Możliwość pracy zdalnej,

  • Przyjazną atmosferę pracy w strukturach jednego z polskich liderów w przetwarzaniu elektronicznych transakcji finansowych.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy