Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyOferta z szybkim aplikowaniem
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
BIOMED NEUROTECHNOLOGIE sp. z o.o. spółka komandytowaO firmie
Wrocław, dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
- Pracodawca nie wymaga CV
- Pełny etat
- Specjalista
Biomed od 2007 roku zajmuje się popularyzowaniem w Polsce najnowszych osiągnięć w zakresie neuromodulacji, neuropsychologii, psychofizjologii i pedagogiki. Celem firmy jest kompleksowe wsparcie w terapii, badaniach naukowych, prowadzonych projektach.
Główne obszary działalności firmy to:
- dystrybucja aparatury i oprogramowania
- organizacja i prowadzenie szkoleń
- rozwijanie działalności wydawniczej.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu
Opis stanowiska:
- Prowadzenie i regularne aktualizowanie strony internetowej
- Obsługa mediów społecznościowych (przygotowywanie treści, grafiki, planu aktywności firmy w mediach społecznościowych)
- Planowanie oraz realizacja kampanii reklamowych AdWords oraz kampanii w social mediach
- Przygotowywanie i opracowywanie materiałów promocyjnych (treści i grafika)
- Przygotowywanie oraz realizowanie mailingów i promocji
- Ścisła współpraca z innymi działami w celu zbierania i analizowania danych dla marketingu
- Wsparcie w promocji i sprzedaży produktów i szkoleń oferowanych przez firmę.
Wymagania:
- „Lekkie pióro” potrzebne do tworzenia treści marketingowych
- Doświadczenie w zarządzaniu treściami na mediach społecznościowych
- Doświadczenie w przygotowywaniu kampanii reklamowych (google i media społecznościowe)
- Umiejętność korzystania z programu graficznego, która pozwala na tworzenie dedykowanych treści do materiałów reklamowych i komunikacji internetowej
- Znajomość narzędzi Google (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Google Search Console)
- Umiejętność analizowania skuteczności prowadzonych działań marketingowych
- Wiedza z zakresu SEO
- Znajomość WordPress
- Dobra umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
- Znajomość języka angielskiego
- Odpowiedzialność i dobra organizacji pracy
- Kreatywność oraz komunikatywność
- Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
- Chęć i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
- Prawo jazdy.
Oferujemy:
- Stabilną pracę
- Zatrudnienie w czołowej firmie w branży
- Pracę w ciekawym zespole i dobrej atmosferze
- Samodzielność w realizowanych zadaniach
- Możliwość kreatywnego działania, inicjowania i wdrażania pomysłów.
Ogłoszenie archiwalne