Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy Specjalista ds. Marketingu

BIOMED NEUROTECHNOLOGIE sp. z o.o. spółka komandytowaO firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • Pracodawca nie wymaga CV
  • Pełny etat
  • Specjalista

Biomed od 2007 roku zajmuje się popularyzowaniem w Polsce najnowszych osiągnięć w zakresie neuromodulacji, neuropsychologii, psychofizjologii i pedagogiki. Celem firmy jest kompleksowe wsparcie w terapii, badaniach naukowych, prowadzonych projektach. 

Główne obszary działalności firmy to:

  • dystrybucja aparatury i oprogramowania 
  • organizacja i prowadzenie szkoleń
  • rozwijanie działalności wydawniczej.
Młodszy Specjalista ds. Marketingu

Opis stanowiska:

  • Prowadzenie i regularne aktualizowanie strony internetowej
  • Obsługa mediów społecznościowych (przygotowywanie treści, grafiki, planu aktywności firmy w mediach społecznościowych)
  • Planowanie oraz realizacja kampanii reklamowych AdWords oraz kampanii w social mediach
  • Przygotowywanie i opracowywanie materiałów promocyjnych (treści i grafika)
  • Przygotowywanie oraz realizowanie mailingów i promocji
  • Ścisła współpraca z innymi działami w celu zbierania i analizowania danych dla marketingu
  • Wsparcie w promocji i sprzedaży produktów i szkoleń oferowanych przez firmę.

Wymagania:

  • „Lekkie pióro” potrzebne do tworzenia treści marketingowych
  • Doświadczenie w zarządzaniu treściami na mediach społecznościowych
  • Doświadczenie w przygotowywaniu kampanii reklamowych (google i media społecznościowe)
  • Umiejętność korzystania z programu graficznego, która pozwala na tworzenie dedykowanych treści do materiałów reklamowych i komunikacji internetowej
  • Znajomość narzędzi Google (Google Analytics, Google Tag Manager, Google Ads, Google Search Console)
  • Umiejętność analizowania skuteczności prowadzonych działań marketingowych
  • Wiedza z zakresu SEO
  • Znajomość WordPress
  • Dobra umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
  • Znajomość języka angielskiego
  • Odpowiedzialność i dobra organizacji pracy
  • Kreatywność oraz komunikatywność
  • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
  • Chęć i zdolność szybkiego przyswajania wiedzy
  • Prawo jazdy.

Oferujemy:

  • Stabilną pracę
  • Zatrudnienie w czołowej firmie w branży
  • Pracę w ciekawym zespole i dobrej atmosferze
  • Samodzielność w realizowanych zadaniach
  • Możliwość kreatywnego działania, inicjowania i wdrażania pomysłów.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy