Ta oferta pracy jest nieaktualna od 363 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. obsługi Akceptanta

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 13.11.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    top
    Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService liczy ponad 130 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
     
    Poszukujemy kandydatów, którzy chcą dołączyć do naszego zespołu i realizować z nami naprawdę fantastyczne, liczące się zadania! Naszym celem jest budowa pozytywnego doświadczenia klienta w długoterminowych relacjach z nami.
     
    Jeśli kiedykolwiek zajmowałeś się szeroko pojętą obsługą klienta oraz jesteś osobą z pasją, lubiącą wyzwania, poszukującą możliwości rozwoju, to mamy dla Ciebie coś wyjątkowego do zaoferowania…
     
    Zostań
    Młodszy Specjalista ds. obsługi Akceptanta
    Miejsce pracy: Warszawa

    i przekonaj się sam, że eService to firma jak żadna inna :)

     

    U nas piłka jest po Twojej stronie…

    WYZWANIA DLA CIEBIE...

    • udział w realizacji procesów operacyjnych, mających na celu wielokanałową obsługę klientów Spółki,
    • profesjonalna, przyjazna klientowi i zgodna ze standardami obsługa zagadnień technicznych i finansowych klientów Spółki.

    Szukamy otwartych, proaktywnych i zaangażowanych osób, które nie chodzą utartymi ścieżkami.

    DOŁĄCZ DO NAS, JEŻELI... 

    • posiadasz min. półroczne doświadczenie zawodowe w obszarze telefonicznej obsługi klienta,
    • jesteś studentem pochłaniającym wiedzę lub absolwentem studiów wyższych,
    • jesteś komunikatywny/a, proaktywny/a oraz odważny/a w działaniu, umiejętnie budujesz wielopłaszczyznowe relacje z klientem,
    • charakteryzuje Cię kreatywność, zdolność do nieszablonowego myślenia,
    • potrafisz pracować efektywnie pod presją czasu, doskonale organizujesz swoją pracę,
    • posiadasz aktywne i uprzejme podejście do klienta, a także entuzjastyczne nastawienie do pracy,
    • chcesz i umiesz dzielić się wiedzą, a także aktywnie się samokształcisz,
    • zarażasz pozytywną energią,
    • posługujesz się językiem angielskim na min. poziomie B1.

    eService to wyjątkowe miejsce, w którym rozwiniesz skrzydła.

    OFERUJEMY...

    • wewnętrzny pakiet szkoleń oraz rozwoju – okres szkolenia jest pełnopłatny,
    • motywacyjny system premiowy,
    • świetne miejsce pracy, w którym chce się spędzać czas,
    • fantastycznych ludzi, którzy chcą z Tobą pracować,
    • realną szansę, aby wpłynąć na rozwój eService, dzięki bezpośredniej i stałej interakcji z osobami z wyższych szczebli hierarchii firmy,
    • możliwość czerpania satysfakcji z obsługi klientów,
    • pracę w międzynarodowej organizacji,
    • możliwość poszerzania fachowej wiedzy na temat rynku i jakości obsługi klienta,
    • rozwój Twojej kariery także w innych działach firmy,
    • owocowe wtorki i czwartki.

    Jesteśmy zaufanym pracodawcą, a także firmą szanowaną przez partnerów polskich i zagranicznych. Pracujemy w oparciu o zdobytą wiedzę i doświadczenie, a także najnowsze technologie dostępne na rynku akceptacji kart płatniczych. Mamy świadomość, że dobra opinia naszej firmy jest wynikiem pracy każdego pracownika i jego interakcji z klientem. Poszukujemy zatem osoby, która z podobną dumą i konsekwencją będą wspierać nas w realizacji osiągnięć, będących naszym znakiem rozpoznawczym i dumą. 

    Dołącz do naszego Zespołu!

    aplikuj
    Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli:
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).