Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kancelarii

TP TELTECHO firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Specjalista

Jesteś otwarty na zdobywanie nowych doświadczeń? Chcesz stawiać czoło wyzwaniom w pełnym motywacji środowisku? Dołącz do zespołu TP TELTECH i razem z nami buduj swoją karierę.

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kancelarii
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 04/BZ/2015


Opis zadań na stanowisku:

  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji firmowej i korespondencji
  • przyjmowanie faktur lub innych dokumentów zakupowych oraz ich rejestracja w systemie obiegu dokumentacji księgowej
  • organizowanie zakupów materiałów i usług na potrzeby Biura Zarządu

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie min średnie, chętnie studenci w trybie zaocznym
  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel i MS Outlook
  • dobra organizacja pracy własnej i terminowość
  • samodzielność 

Co oferujemy:

  • poznanie specyfiki funkcjonowania całej organizacji oraz procesów w niej zachodzących
  • umowę o pracę na 1/2 etatu
  • benefity pozapłacowe

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do złożenia aplikacji poprzez przycisk ‘Aplikuj’ 

Do aplikacji prosimy o dołączenie oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926)”

Aplikacje bez powyższego oświadczenia nie będą przez nas rozpatrywane.

Rezerwujemy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. 

Jesteś otwarty na zdobywanie nowych doświadczeń? Chcesz stawiać czoło wyzwaniom w pełnym motywacji środowisku? Dołącz do zespołu TP TELTECH i razem z nami buduj swoją karierę.

Obecnie poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:


Młodszy Specjalista ds. Obsługi Kancelarii
Numer ref.: Nr ref.: 04/BZ/2015


Opis zadań na stanowisku:

  • zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji firmowej i korespondencji
  • przyjmowanie faktur lub innych dokumentów zakupowych oraz ich rejestracja w systemie obiegu dokumentacji księgowej
  • organizowanie zakupów materiałów i usług na potrzeby Biura Zarządu

Oczekiwania wobec kandydatów:

  • wykształcenie min średnie, chętnie studenci w trybie zaocznym
  • znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel i MS Outlook
  • dobra organizacja pracy własnej i terminowość
  • samodzielność 

Co oferujemy:

  • poznanie specyfiki funkcjonowania całej organizacji oraz procesów w niej zachodzących
  • umowę o pracę na 1/2 etatu
  • benefity pozapłacowe

Osoby zainteresowane powyższym stanowiskiem zapraszamy do złożenia aplikacji poprzez przycisk ‘Aplikuj’ 

Do aplikacji prosimy o dołączenie oświadczenia:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. nr 101, poz. 926)”

Aplikacje bez powyższego oświadczenia nie będą przez nas rozpatrywane.

Rezerwujemy sobie możliwość skontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami. 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy