Ta oferta pracy jest nieaktualna od 23 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z językiem angielskim i hiszpańskim

  • Szczecin, zachodniopomorskie
  • Specjalista
  • Pełny etat
  • 28.05.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego z językiem angielskim i hiszpańskim

    DGS w Polsce funkcjonuje od 2007 roku. Początkowo firma działała pod nazwą Oticon Polska Production i wytwarzała aparaty słuchowe w zakładzie produkcyjnym w Mierzynie. W trakcie 10-letniej działalności firma rozwinęła nie tylko produkcję zaawansowanych technologicznie aparatów słuchowych i urządzeń diagnostycznych, ale także usługi IT, HR, rozwoju oprogramowania, zapewnienia jakości, finansów i logistyki. Ze względu na dynamiczny rozwój oraz kompetentną kadrę, w 2015 roku zdecydowano o utworzeniu nowej organizacji, która rozpoczęła świadczenie wspólnych usług dla firm należących do światowej grupy William Demant. Obecnie DGS w Polsce zatrudnia łącznie ponad 2 500 osób i wciąż rozszerza swoją działalność, poszukując nowych pracowników.

    Stabilna umowa, świetne warunki do rozwoju kariery zawodowej i przyjazna atmosfera.

    To podstawa. Ale to nie wszystko – oferujemy dużo więcej.

    Prywatna opieka medyczna

    Domki letniskowe w Danii

    Bezpłatne autobusy

    Bilety do kina

    Imprezy firmowe

    Parking samochodowy i rowerowy

    Stołówka firmowa

    Karta sportowa i siłownia

     

    Poszukujemy osoby o dojrzałym podejściu biznesowym, która wesprze koordynację zamówień sprzedażowych i serwisowych sprzętu do diagnostyki słuchu, poprzez budowanie dojrzałych relacji z dedykowanymi klientami biznesowymi na całym świecie!

     

    Chcielibyśmy zapewnić, iż Twoje zadania nie obejmują docelowo sprzedaży produktów. Nasza oferta nie wiąże się również z pracą typową dla call centre.

    Co chcemy Ci zaoferować, oprócz pełnej wyzwań pracy?

    • Opiekę medyczną Medicover.
    • Dofinansowanie do karty sportowej.
    • Program dofinansowania do nauki języków obcych.
    • Darmowe napoje i owoce w pracy.
    • Imprezy integracyjne.
    • Darmowy transport do pracy naszymi firmowymi autobusami.
    • Możliwość wynajmu domków letniskowych w Danii za symboliczną opłatą.

    Jakie zadania czekają na Ciebie u nas?

    • Obsługę zamówień sprzedażowych oraz serwisowych.
    • Kontakt z zagranicznymi oddziałami sprzedaży bezpośredniej.
    • Wspieranie klientów, dzięki szerokiej wiedzy na temat produktów i ich możliwych konfiguracji.
    • Potwierdzanie i aktualizację statusów zamówień.
    • Przygotowywanie dokumentów do wysyłki oraz fakturowanie.
    • Analizę i raportowanie wskaźników dystrybucji.
    • Współpracę z działami jakości, produkcji, serwisu, planowania, zakupów i dystrybucji, a także z zagranicznymi oddziałami firmy.

    Idealnie byłoby gdybyś posiadał/a:

    • umiejętność nawiązywania relacji z klientami oraz obsługi klienta na najwyższym poziomie;
    • otwartość oraz komunikatywność;
    • znajomości języka angielskiego oraz innego obcego (preferowane hiszpański lub francuski na poziomie min. B2);
    • mile widziane będą studia wyższe na kierunku logistyki lub ekonomii;
    • doświadczenia w obsłudze klienta, logistyki lub spedycji w firmie produkcyjnej;
    • dobra znajomość systemów MRP/ERP (pracujemy w Microsoft Dynamics Navision).

    Dowiedz się więcej – kliknij na „Aplikuj teraz”


    Oferty z dopisaną klauzulą: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. nr 101, poz. 926) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla procesu rekrutacji w DGS Polska Sp. z .o.o., prosimy przesyłać za pomocą przycisku "Aplikuj".

    Uprzejmie informujemy, że nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Jednocześnie zastrzegamy sobie możliwość do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.