Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta CC
Finance CareO firmie
- Słubicka 18 WrocławWrocław, dolnośląskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat, Część etatu
- Specjalista (Mid / Regular)
Finance Care
Słubicka 18 Wrocław
Wrocław
Klika słów o nas:
Finance Care Sp. z o.o. Specjalizujemy się w świadczeniu usług outsourcingowych na rzecz banków oraz towarzystw ubezpieczeniowych. Spółka działa od 1999 r., a wśród jej Klientów znajdują się wiodące instytucje finansowe.
W związku z projektem rekrutacyjnym realizowanym we współpracy z jednym z Banków w Polsce, poszukujemy osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży finansowej. Zdobycie doświadczenia i rozpoczęcie ścieżki kariery w Banku gwarantujemy na stanowisku:
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta:
dział E-commerce CC
Numer ref.: ECWROCZadania na stanowisku:
- Kontakt z Klientami Banku w celu promowania ofert kredytu gotówkowego lub innych produktów oferowanych przez Bank,
- Sporządzanie wniosków kredytowych i weryfikowanie zdolności kredytowej Klientów,
- Udzielanie informacji Klientom na temat aktualnej oferty produktowej banku,
- Dobór oferty adekwatnej do potrzeb Klienta,
- Dbanie o pozytywny wizerunek Banku oraz budowanie trwałych relacji z Klientami.
Oczekiwania od kandydatów:
- Wykształcenie min. średnie (zdanie matury nie jest warunkiem koniecznym, wystarczy jedynie świadectwo ukończenia szkoły średniej),
- Podstawowa umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
- Dobra dykcja,
- Komunikatywność, otwartość w kontaktach z ludźmi,
- Umiejętność pracy w zespole, dążenie do wspólnej realizacji celów,
- Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym,
- Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane- nauczymy Cię wszystkiego od podstaw.
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju w strukturach Banku,
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, etat dostosowany do Twoich potrzeb,
- Atrakcyjne wynagrodzenie – podstawa + system premiowy za realizacje wyznaczonych celów,
- Pakiet szkoleń wstępnych przygotowujących do wykonywania pracy,
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie na życie pakiet świadczeń socjalnych),
- Możliwość rozwoju własnych kompetencji oraz zdobycia doświadczenia w obsłudze Klienta,
- Ciekawą, odpowiedzialną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o aplikowanie za pomocą portalu.
Ogłoszenie archiwalne