Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta e-Commerce i B2B
FENIX VETO firmie
- Topolowa 2aBytkowo (pow. poznański), wielkopolskie
- Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Specjalista
FENIX VET
Topolowa 2a
Bytkowo (pow. poznański)
Firma jest tak silna jak silni są ludzie, którzy pracują w tej organizacji.
Naszą wartością jest zespół młodych, energicznych i zmotywowanych osób, które dzięki swoim kompetencjom, wyznaczają nowe standardy pracy na rynku weterynaryjnym. Dzięki zaangażowaniu oraz kulturze pracy naszych pracowników, firma z roku na rok dynamicznie się rozwija i zwiększa swój udział w rynku, stając się liderem wśród dystrybutorów nutraceutyków i diet weterynaryjnych.
Sukces naszej organizacji determinuje spójna strategia marketingowa oraz innowacyjne produkty, które opracowane są zgodnie z najwyższymi standardami farmaceutycznymi i produkowane są we własnych, nowoczesnych fabrykach w Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech.
Więcej informacji o nas: www.fenixvet.pl
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:
SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:
- Jesteś osobą komunikatywną
- Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów zaocznych
- Jesteś odpowiedzialny/a i sumienny/a, zaangażowany/a w zlecone zadania
- Potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy
- Umiesz doskonale organizować czas pracy
- Rozumiesz biznesowy aspekt e-marketingu
BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:
- Telefoniczną oraz e-mailową obsługę klienta e-commerce i B2B
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie relacji
- Bieżącą obsługę reklamacji, zwrotów i zapytań klientów
- Aktywne wsparcie dla działu sprzedaży i działu marketingu
- Składanie zamówień u dostawców
- Realizację zamówień internetowych
CO JESZCZE JEST DLA NAS WAŻNE:
- Skrupulatność i zaangażowanie
- Dobra umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office
- Umiejętność pracy w zespole
- Pozytywne nastawienie
- Wysoka kultura osobista
UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE:
- Doświadczenie w obsłudze klienta e-commerce
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Znajomość programów Comarch Optima
- Prawo jazdy kat. B
OFERUJEMY CI:
- Stabilne zatrudnienie
- Przyjazną atmosferę pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Benefity pozapłacowe: lunch w firmie, szkolenia, imprezy integracyjne
- Możliwość rozwoju i budowania kariery zawodowej
- Pełne wdrożenie do obowiązków i wsparcie profesjonalnego zespołu
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Ogłoszenie archiwalne