Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta e-Commerce i B2B

FENIX VETO firmie

  • Topolowa 2a
    Bytkowo (pow. poznański), wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

FENIX VET

Topolowa 2a

Bytkowo (pow. poznański)

Firma jest tak silna jak silni są ludzie, którzy pracują w tej organizacji.

Naszą wartością jest zespół młodych, energicznych i zmotywowanych osób, które dzięki swoim kompetencjom, wyznaczają nowe standardy pracy na rynku weterynaryjnym. Dzięki zaangażowaniu oraz kulturze pracy naszych pracowników, firma z roku na rok dynamicznie się rozwija i zwiększa swój udział w rynku, stając się liderem wśród dystrybutorów nutraceutyków i diet weterynaryjnych.

Sukces naszej organizacji determinuje spójna strategia marketingowa oraz innowacyjne produkty, które opracowane są zgodnie z najwyższymi standardami farmaceutycznymi i produkowane są we własnych, nowoczesnych fabrykach w Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech.

Więcej informacji o nas: www.fenixvet.pl

W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko: 

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta e-Commerce i B2B

SZUKAMY WŁAŚNIE CIEBIE JEŚLI:

  • Jesteś osobą komunikatywną
  • Posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów zaocznych
  • Jesteś odpowiedzialny/a i sumienny/a, zaangażowany/a w zlecone zadania
  • Potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy
  • Umiesz doskonale organizować czas pracy
  • Rozumiesz biznesowy aspekt e-marketingu

BĘDZIESZ ODPOWIEDZIALNY/A ZA:

  • Telefoniczną oraz e-mailową obsługę klienta e-commerce i B2B
  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie relacji
  • Bieżącą obsługę reklamacji, zwrotów i zapytań klientów
  • Aktywne wsparcie dla działu sprzedaży i działu marketingu
  • Składanie zamówień u dostawców
  • Realizację zamówień internetowych

CO JESZCZE JEST DLA NAS WAŻNE:

  • Skrupulatność i zaangażowanie
  • Dobra umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Pozytywne nastawienie
  • Wysoka kultura osobista

UMIEJĘTNOŚCI MILE WIDZIANE:

  • Doświadczenie w obsłudze klienta e-commerce
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Znajomość programów Comarch Optima
  • Prawo jazdy kat. B

OFERUJEMY CI:

  • Stabilne zatrudnienie
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Benefity pozapłacowe: lunch w firmie, szkolenia, imprezy integracyjne
  • Możliwość rozwoju i budowania kariery zawodowej
  • Pełne wdrożenie do obowiązków i wsparcie profesjonalnego zespołu

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne