background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta i zamówień (k/m)

Westwing.plO firmie

Westwing.pl

Twarda 18

Śródmieście

Warszawa

Sprawdź jak dojechać

Twój zakres obowiązków

  • posprzedażowa obsługa Klientów
  • budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku home & living
  • bieżący kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami (odpowiadanie na pytania, wyjaśnianie wątpliwości, aktywne poszukiwanie rozwiązań)
  • współpraca z innymi działami w ramach organizacji

Nasze wymagania

  • posiadasz doskonałe zdolności komunikacyjne oraz łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu relacji z Klientem
  • posiadasz swobodę w prowadzeniu rozmów telefonicznych – posługiwanie się poprawną polszczyzną, dobra dykcja (mile widziane doświadczenie w telefonicznej bądź bezpośredniej obsłudze klienta)
  • w sposób komunikatywny posługujesz się językiem angielskim
  • bardzo dobrze organizujesz pracę własną oraz jesteś samodzielny
  • sprawnie posługujesz się pakietem MS Office
  • jesteś entuzjastyczny i empatyczny
  • umiejętnie działasz w zespole

To oferujemy

  • pracę w międzynarodowym, zróżnicowanym zespole ekspertów w dynamicznym i szybko rozwijającym się środowisku e-commerce
  • niezliczone możliwości rozwoju kariery i kształtowania swojej przyszłości zawodowej
  • elastyczny tryb pracy: praca hybrydowa i do czterech tygodni w roku pracy tymczasowej z dowolnego miejsca, czytaj więcej
  • mieszczące się w centrum Warszawy i przyjazne psom biuro z owocami, prywatna opieka medyczna, oferta Multisport, ubezpieczenie na życie, firmowe imprezy integracyjne.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • ubezpieczenie na życie
  • możliwość pracy zdalnej
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • firmowa biblioteka
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • świętowanie urodzin
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne

Dział obsługi Klienta w Westwing wygląda inaczej niż w większości firm – nie jesteśmy tradycyjnym call center! Pełnimy funkcję informacyjną, ale też służymy radą oraz wsparciem. Wierzymy, że klienci poszukują kontaktu z osobami inteligentnymi, z poczuciem humoru i ciekawą osobowością, z którymi chcą porozmawiać również na tematy nie związane bezpośrednio z ich zamówieniami. Poszukujemy osób, które będą rozumieć potrzeby naszych klientów, będą potrafiły otoczyć ich opieką i sprawnie odnajdą najlepsze rozwiązanie.

Misją Westwing jest inspirowanie i czynienie każdego wnętrza piękniejszym. Za pośrednictwem branży eCommerce pragniemy wprowadzić wyjątkowość do domów ponad półtora miliona Naszych Klientów w aż 11 krajach. W ciągu 10 lat na rynku udało nam się osiągnąć roczny obrót w wysokości 433 milionów euro. Przed nami jest jeszcze więcej wyzwań i możliwości!

Sekretem naszego sukcesu jest zespół Westwing. Ponad 1700 jego członków nieustannie łączy kreatywność i styl z innowacyjną technologią oraz solidnymi zasadami biznesowymi. Jesteśmy dumni ze współpracy z niezwykłymi i inspirującymi ludźmi, których wyróżnia inteligencja, poczucie humoru, ambicja, otwartość na wyzwania branży i pragnienie zmieniania jej przyszłości.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta i zamówień (k/m), Twarda 18, Śródmieście, Warszawa