Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 25 dni temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

Dołączysz do zespołu SOR - zgadza się, mamy swój własny SOR, w którym ratujemy naszych klientów już w pierwszym kontakcie!

Jakie zadania na Ciebie czekają?

*Kontaktując się z lekarzami (tak, naszymi klientami są wyłącznie lekarze!) telefonicznie, e -mailowo oraz za pośrednictwem chatu:

- pomożesz im rozwiązać wszelkie problemy np. techniczne awarie systemu, albo kwestie związane z negatywnymi opiniami,

- odpowiesz na pytania i zagwozdki dotyczące produktu,

- zaproponujesz klientom nowe rozwiązania i funkcjonalności systemu, które ułatwią ich codzienną pracę :).

*Będziesz blisko współpracował z innymi zespołami w zespole Customer Success m .in z Opiekunami Klientów Indywidualnych i Biznesowych oraz teamem Customer Experience. Staramy się realizować wspólne projekty.

*Na koniec sprawdzisz, co się udało, a co mogło pójść lepiej. Mamy kontrolę nad własną pracą i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać produkt, ale również obsługę klienta.

Nasze wymagania

  • pierwsze doświadczenie w pracy z klientem (nawet rok jest już dla nas ok !).

  • język angielski na poziomie min. B1 (jesteśmy międzynarodową firmą, pracujemy na zagranicznych systemach, ale przede wszystkim komunikujemy się z innymi oddziałami DocPlannera).

  • pasja do pracy z klientami - jedną z naszych wartości firmowych jest "do what You love", więc szukamy osób, których pasją zawodową jest kontakt z drugim człowiekiem i chęć niesienia mu pomocy.

  • odporność na stres - zdarza się, że kilka spraw musimy prowadzić równocześnie, a każda ma przecież najwyższy priorytet. Trzymanie nerwów na wodzy to klucz do sukcesu!

  • chęć do rozmawiania przez telefon i nie otwartość na nowe wyzwania - 80% Twojej pracy stanowiłoby odbieranie połączeń przychodzących od klientów. Dodatkowo nasi klienci dzwonią z przeróżnymi sprawami, tymi bardziej błahymi, ale również bardziej skomplikowanymi, jak problemy techniczne.

To oferujemy

  • 3000 zł netto podstawy

  • premie miesięczne do 600 zł netto uzależnione od realizacji targetu - pracujemy na celach nie tylko ilościowych, ale i jakościowych,

  • umowę o pracę (okres próbny 3msc, potem czas nieokreślony),

  • opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej poczytaj o tym tutaj,

  • bezpłatne zajęcia z j. angielskiego,

  • ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,

  • bezstresowy okres wdrożenia - masa szkoleń i warsztatów (brzmi banalnie, ale naprawdę tak jest!),

  • realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, mamy jasne ścieżki rozwoju, a przede wszystkim realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów w kontakcie z lekarzami, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie.

Nasz Product Marketing Team to zespół, który troszczy się o najlepsze doświadczenia klientów. Wykorzystujemy różnorodne rozwiązania marketingowe, a naszym celem jest maksymalne angażowanie klienta w produkt. Oferujemy klientom narzędzie, które upraszcza zarządzanie placówką medyczną/gabinetem lekarskim i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów.

Przewiń do profilu firmy

Przed Tobą wyjątkowa oferta pracy

Poszukujemy Młodszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, który wesprze dział Customer Success.

Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów w kontakcie z lekarzami, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie.

Customer Success to zespół, którzy realnie troszczy się o swoich klientów. Oferujemy produkt, który upraszcza zarządzanie gabinetem i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna!

Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:

People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)

Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności, bo u nas każda osoba ma własne obowiązki i cele do zrealizowania.

Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!

Jeśli dotarłeś do tego miejsca, nie masz innego wyjścia, niż kliknąć Aplikuj i podesłać nam namiastkę siebie w formie CV.

Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym! :)