Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Indywidualnego

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca zdalna, praca hybrydowa
  • Praca od zaraz
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Będziesz kontaktować się z lekarzami (tak, naszymi klientami są wyłącznie lekarze!) telefonicznie, e -mailowo oraz za pośrednictwem chatu.

  • Pomożesz im rozwiązać wszelkie problemy np. techniczne awarie systemu, albo kwestie związane z negatywnymi opiniami, odpowiesz na pytania i przybliżysz tajemnice dotyczące produktu.

  • Będziesz proponował klientom nowe rozwiązania i usprawnienia funkcjonalności systemu, które ułatwią ich codzienną pracę :).

  • Chcemy abyś również blisko współpracował z innymi osobami w zespole Customer Success m.in z specjalistami produktu. Staramy się wszyscy razem realizować wspólne projekty.

  • A na koniec zweryfikujesz, co się sprawdza, a co należy poprawić. Mamy możliwość monitorować naszą własną pracę i dzięki liczbom wiemy, jak nieustannie ulepszać nie tylko produkt, ale również obsługę klienta! :)

Nasze wymagania

  • Masz już pierwsze doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (nawet rok jest już dla nas ok !). Na co dzień masz styczność z wymagającymi klientami oraz reklamacjami, windykacją i innymi trudnymi tematami - na pewno się dogadamy!

  • Znasz język angielski na poziomie który umożliwi Ci swobodną komunikację - min.B1 (jesteśmy międzynarodową firmą, pracujemy na anglojęzycznych systemach, ale przede wszystkim komunikujemy się z innymi oddziałami DocPlannera).

  • Praca z ludźmi jest twoją pasją - jedną z naszych wartości firmowych jest "do what You love", więc szukamy osób, których pasją zawodową jest kontakt z drugim człowiekiem i chęć niesienia mu pomocy.

  • Masz już wypracowaną odporność na stres - zdarza się, że kilka spraw prowadzimy równocześnie, a każda ma przecież najwyższy priorytet. Trzymanie nerwów na wodzy to klucz do sukcesu!

  • Lubisz rozmawiać przez telefon i nie boisz się nowych wyzwań - 80% Twojej pracy stanowiłoby odbieranie połączeń przychodzących od klientów. Dodatkowo nasi klienci dzwonią z przeróżnymi sprawami, tymi bardziej błahymi, ale również bardziej skomplikowanymi, jak problemy techniczne.

To oferujemy

  • Umowę o pracę (pierwszą na 3 miesięczny okres próbny, potem czas nieokreślony),

  • Wynagrodzenie podstawowe 4500 zł brutto i premie miesięczne do 900 zł brutto uzależnione od realizacji targetu - pracujemy na celach nie tylko ilościowych, ale i jakościowych,

  • Pracę od poniedziałku do piątku w trybie zmianowym (zaczynamy pracę 8-10) w systemie hybrydowym (2 dni w biurze, 3 dni zdalnie),

  • Dodatkowy dzień wolny z okazji rocznicy zatrudnienia,

  • Opcje na udziały - wówczas stajesz się realnym współwłaścicielem firmy! Więcej dowiesz się tutaj

  • Bezpłatne zajęcia z j. Angielskiego,

  • Opiekę psychologa

  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, słuchawki),

  • Ubezpieczenie medyczne Signal Iduna Pakiet Premium,

  • Bezstresowy okres wdrożenia - masa szkoleń i warsztatów (brzmi banalnie, ale naprawdę tak jest!),

  • Realny rozwój - organizujemy szkolenia wewnętrzne, mamy jasne ścieżki rozwoju, a przede wszystkim realizujemy kulturę feedbacku (o której tyle piszemy) i stale ulepszamy nasze działania.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • program rekomendacji pracowników

  • dodatkowy urlop

  • wsparcie psychologa

Musisz wiedzieć, że w pracy kierujemy się głównie 3 wartościami:

  • People first - Każdy ZnanyCzłowiek ma empatyczne, serdeczne podejście do klientów, ale również do pozostałych osób w zespole. Na co dzień w pracy wspieramy się, tworzymy zgrany, pozytywnie nastawiony zespół i nie wyobrażamy sobie, aby to miało się zmienić :)

  • Ownership - Liczymy, że wyzwoli się w Tobie pierwiastek samodzielności i kreatywności :)

  • Flexibility - Klientów nie możemy (jeszcze) zaprogramować :). Nasz produkt dynamicznie się zmienia, więc jeśli szybkie tempo pracy lub duża ilość zmian Cię nie przerażają, a napędzają do działania, to wygląda na to, że nadajemy na tych samych falach!

Dotarłeś/aś do tego miejsca? Pora na Twój ruch! Kliknij Aplikuj i wyślij nam swoje CV.

Do zobaczenia w procesie rekrutacyjnym :)

ZnanyLekarz Sp. z o.o.

Zaczynaliśmy prawie 10 lat temu, jako mały polski start-up. Dziś jesteśmy obecni na 4 kontynentach, a w 13 krajach świata jesteśmy liderami w swojej branży. Zgodnie z naszą misją każdego dnia sprawiamy, aby proces korzystania z opieki medycznej był bardziej przyjazny, prostszy, po prostu: ludzki. Dbamy o lepsze doświadczenia pacjentów w kontakcie z lekarzami, a lekarzy wspieramy w ich codziennej pracy w gabinecie.

Customer Success to zespół, który realnie troszczy się o swoich klientów. Oferujemy produkt, który upraszcza zarządzanie gabinetem i rozszerza możliwości dotarcia do nowych pacjentów, dlatego praca z nim jest taka przyjemna! Ciągle się rozwijamy i powiększamy nasz zespół, dlatego może teraz przyszła kolej właśnie na Ciebie, abyś do naszej ZnanoLekarzowej rodziny.

Dołączysz do zespołu SOR - zgadza się, mamy swój własny SOR, w którym ratujemy naszych klientów już w pierwszym kontakcie!

Przewiń do profilu firmy