Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (infolinia przychodząca)

Generali

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • ogłoszenie wygasło ponad miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa połączeń przychodzących od Klientów lub Agentów ubezpieczeniowych (bez elementów sprzedaży)

  • Odpowiadanie na maile oraz wiadomości chat

  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta/Agenta

  • Współpraca z innymi Departamentami Generali

  • Budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy

Nasze wymagania

  • Komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie do pracy z Klientem

  • Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki

  • Wytrwałość i odporność na stresujące sytuacje

  • Wykształcenie min. średnie

  • Chęć podjęcia długoterminowej współpracy

  • Gotowość do pracy na pełny etat (praca od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 a 17.00)

Mile widziane

  • Doświadczenie w telefonicznym lub bezpośrednim kontakcie z Klientem

  • Zainteresowanie obszarem ubezpieczeń, finansów lub pokrewnym

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Profesjonalne szkolenie i wdrożenie do pracy

  • Możliwość zmiany wynagrodzenia już po okresie próbnym

  • Ścieżka awansu w ramach Departamentu Obsługi

  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali)

  • Program „Bądź w Formie z Generali” – dofinansowanie do kart sportowych

  • Dostęp do platformy do nauki języka angielskiego

  • Możliwość udziału w warsztatach, webinarach i szkoleniach wewnętrznych

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi