dofinansowanie zajęć sportowych
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyMłodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (infolinia przychodząca)
Generali
- Senatorska 18, Śródmieście, WarszawaWarszawa, mazowieckie
- ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (Junior)
- praca hybrydowa
Generali
Senatorska 18
Śródmieście
Warszawa
Twój zakres obowiązków
Obsługa połączeń przychodzących od Klientów lub Agentów ubezpieczeniowych (bez elementów sprzedaży)
Odpowiadanie na maile oraz wiadomości chat
Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi Klienta/Agenta
Współpraca z innymi Departamentami Generali
Budowanie i utrzymanie pozytywnego wizerunku firmy
Nasze wymagania
Komunikatywność, otwartość i pozytywne nastawienie do pracy z Klientem
Zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone obowiązki
Wytrwałość i odporność na stresujące sytuacje
Wykształcenie min. średnie
Chęć podjęcia długoterminowej współpracy
Gotowość do pracy na pełny etat (praca od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 a 17.00)
Mile widziane
Doświadczenie w telefonicznym lub bezpośrednim kontakcie z Klientem
Zainteresowanie obszarem ubezpieczeń, finansów lub pokrewnym
To oferujemy
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
Profesjonalne szkolenie i wdrożenie do pracy
Możliwość zmiany wynagrodzenia już po okresie próbnym
Ścieżka awansu w ramach Departamentu Obsługi
Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenia na życie, zniżki na produkty Generali)
Program „Bądź w Formie z Generali” – dofinansowanie do kart sportowych
Możliwość udziału w warsztatach, webinarach i szkoleniach wewnętrznych
Benefity
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
elastyczny czas pracy
zniżki na firmowe produkty i usługi
wsparcie terapeutyczne