Ta oferta pracy jest nieaktualna od 251 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Infolinia Przychodząca

  • Wrocław, dolnośląskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 13.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Rozwijaj się
    w najlepszym towarzystwie
    Jesteśmy jednym z liderów polskiego rynku
    ubezpieczeniowego i jedną z najszybciej
    rozwijających się firm w sektorze finansowym.
    Mamy już ponad milion klientów,
    ale wciąż stawiamy sobie ambitnie cele!
    Dlatego szukamy osób, które podobnie jak
    my nie boją sie wyzwań.

     

    Dołącz do nas w charakterze:
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – Infolinia Przychodząca
    Miejsce pracy: Wrocław
    Nr ref: BOKI/03/18/PR

    Dlaczego warto do nas zaaplikować?

    • Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Brak wychodzących kampanii sprzedażowych
    • Nie zajmujemy się windykacją
    • Znajdziesz u nas stabilizację i możliwość rozwoju zawodowego (m.in. ze względu na awans jednego z nas prowadzimy rekrutację)
    • Jesteśmy zgranym, kameralnym zespołem
    • Otrzymasz jakościowe i merytoryczne wdrożenie
    • Czeka na Ciebie pakiet benefitów obejmujący prywatną opiekę medyczną i platformę MyBenefit
    • A także zajęcia językowe (z angielskiego i niemieckiego)
    • Zaprosimy Cię na spotkania integracyjne oraz różne inicjatywy wewnątrzfirmowe
    • Będziesz pracować w dogodnej lokalizacji w centrum Wrocławia, nasze biura mieszczą się w Sky Tower

    Czym zajmujemy się w naszym zespole?

    Biuro Obsługi Klienta Indywidualnego zajmuje się, obsługą klientów indywidualnych przez prowadzony z nimi kontakt telefoniczny, mailowy, a także poprzez wizyty bezpośrednie i portal transakcyjny.


    Zakres działania i czynności podejmowanych w ramach BOKI obejmuje:

    • Telefoniczny oraz bezpośredni kontakt z klientami GU Europa, w tym w szczególności udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów
    • Udzielanie informacji na temat posiadanych przez klientów ubezpieczeń w GU Europa
    • Bieżące przygotowywanie korespondencji mailowej oraz tradycyjnej z ubezpieczającymi, pośrednikami oraz klientami
    • Przyjmowanie zgłoszeń szkód/roszczeń przez telefon

    Jakie są nasze oczekiwania wobec kandydatów?

    • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (Call Center, telemarketing)
    • Dyspozycyjność. Nasze biuro czynne jest w godz. 8-20 oraz w sobotę w godz. 8-16. Oferta dotyczy pracy zmianowej 8h, od poniedziałku do piątku z dyżurami w wybrane soboty, zgodnie z uzgodnionym wcześniej grafikiem miesięcznym
    • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office – jest niezbędna do spranego wyszukiwania informacji w obsługiwanych przez biuro obsługi klienta systemach
    • Znajomość zagadnień dotyczących profesjonalnej obsługi Klienta, zdolności rozpoznawania jego potrzeb
    • Zdolność szybkiego podejmowania decyzji w sytuacjach stresowych
    • Wykształcenie średnie
    • Wiedza z zakresu ubezpieczeń i bankowości będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy: 

    STABILNOŚĆ ZATRUDNIENIA
    PAKIET MEDYCZNY
    DOFINANSOWANIE
    DO KARNETU
    SPORTOWEGO
    BEZPŁATNE ZAJĘCIA
    JĘZYKOWE
     
    SZKOLENIA
    PROGRAMY
    ROZWOJOWE
    SPOTKANIA
    INTEGRACYJNE
    PRESTIŻOWĄ
    LOKALIZACJĘ
     

    Z przyjemnością informujemy, że Europa po raz trzeci otrzymała tytuł Dobry Pracodawca. Firma została doceniona za wspieranie inicjatyw pracowników służących lokalnej społeczności, a także przyjazne warunki i atmosferę pracy. 

     

    Osoby zainteresowane, spełniające powyższe kryteria prosimy o przysyłanie CV z numerem referencyjnym w tytule maila za pomocą przycisku Aplikuj. Zamiast pisać list motywacyjny odpowiedz sobie i nam na dwa pytania. Dlaczego chcesz u nas pracować? Dlaczego powinniśmy wybrać Ciebie?

    W zgłoszeniach prosimy o zamieszczenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w tym dokumencie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz.U.2016.922 t.j. z późn. zm.)”.

    opisopisopisopis

    Jednocześnie, informujemy, iż:

    • Administratorem Państwa danych osobowych jest Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. ul. Gwiaździsta 62, 53-413 Wrocław, oraz Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa S.A. ul. Gwiaździsta 62, 53-413 Wrocław.
    • Państwa dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych zbierane są na potrzeby obecnego procesu rekrutacji.
    • Przysługuje Państwu prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania.
    • Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.

    Więcej informacji o Grupie Ubezpieczeniowej Europa oraz o procesie rekrutacji znajdziesz na www.tueuropa.pl