Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta – j. niemiecki (back office)

Majorel PolskaO firmie

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 13 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat, część etatu
  • młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Jako młodszy specjalista ds. obsługi klienta będziesz odpisywać na e-maile klientów oraz wiadomości na czacie, odpowiadać na ich pytania i pomagać w rozwiązywaniu problemów.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2)

  • Gotowość do udziału w szkoleniu wdrażającym, które trwa 6 kolejnych dni roboczych w wymiarze 48 godzin (codziennie 8 godzin dziennie, bez weekendów). Szkolenie prowadzone jest w godzinach porannych.

  • Pozytywne nastawienie i komunikatywność

  • Sprawna obsługa komputera i szybkość w wyszukiwaniu informacji

  • Otwartość na potrzeby klienta, odpowiedzialność i zaangażowanie

  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym, również w wybrane weekendy i święta

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, która podpisywania jest pierwszego dnia szkolenia wdrażającego

  • Pracę na ½, ¾ etatu lub pełen etat

  • Możliwość rozwoju umiejętności językowych w codziennym kontakcie e-mailowym z klientami z Niemiec, Austrii i Szwajcarii

  • Elastyczne godziny pracy, które umożliwiają pogodzenie nauki, pracy oraz dodatkowych zajęć. Obsługa klienta odbywa się między godziną 8.00 a 22.00; 7 dni w tygodniu, również w święta

  • Profesjonalne szkolenie wdrażające

  • Jasną i czytelną ścieżkę rozwoju zawodowego i systemu premiowego oraz realną możliwość awansu

  • Zróżnicowany pakiet świadczeń dodatkowych

  • Bony zniżkowe na zakupy na platformie internetowej

  • Konkursy z nagrodami, upominki, on-line’owe wydarzenia integracyjne, konkursy oraz wiele innych

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • owoce

  • brak dress code’u

  • paczki świąteczne