Elavon Merchant Services

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. niemiecki

Elavon Merchant ServicesO firmie

Elavon Merchant Services

Puławska 17

Warszawa

Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników I zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.
Więcej informacji na nasz temat znajdziesz na
top
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. niemiecki
Miejsce pracy: Warszawa

Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w zakresie:

  • Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
  • Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • Udzielania informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
  • Wprowadzania i modyfikowania danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
  • Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami.

Wymagamy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego;
  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego lub angielskiego; 
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
  • Zdolności analitycznych;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
  • Atrakcyjne godziny pracy: poniedziałek-piątek 8-20 (zmiany 8-godzinne);
  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
  • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

 

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wyślij nam swoje CV za pośrednictwem przycisku Aplikuj teraz.


Do aplikacji dołącz poniższe oświadczenie:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV/Formularzu aplikacyjnym, które podaję dobrowolnie, a które wykraczają poza zakres danych osobowych jakich pracodawca może żądać od kandydata na podstawie przepisów prawa pracy, przez Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie 02-515, ul. Puławska 17, dla celów przeprowadzenia tego procesu rekrutacji.

bottom
Elavon oferuje jedne z najbardziej bezpiecznych, kompleksowych i korzystnych finansowo usług procesowania płatności dostępnych obecnie na rynku. Należymy w całości do US Bancorp, piątego największego holding finansowego w USA. Znajdujemy się w pierwszej piątce najlepszych dostawców usług płatniczych w Europie, zajmując znaczącą pozycję na rynkach w Irlandii, UK, Niemczech, Norwegii, Polsce, Hiszpanii, Meksyku, Brazylii i USA. W Elavon wspieramy rozwój zawodowy naszych pracowników I zachęcamy ich do podejmowania nowych wyzwań. Poszukujemy osób, które chcą się doskonalić i poprzez swoje nowatorskie działania pomogą nam w dalszym rozwoju firmy. Osób, które pragną i potrafią zapewnić najwyższą jakość usług naszym klientom, naszym akcjonariuszom i całej naszej społeczności. Dołącz do nas.
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – j. niemiecki

Obsługa telefoniczna i mailowa klientów Elavon w zakresie:

  • Rozwiązywania problemów zgłaszanych przez klientów w oparciu o wiedzę dotyczącą produktów, usług, opłat, procedur;
  • Wsparcia w zakresie obsługi terminali płatniczych;
  • Udzielania informacji dotyczących spełniania wymogów technicznych i operacyjnych bezpieczeństwa transakcji;
  • Wprowadzania i modyfikowania danych klientów Elavon w systemach informatycznych;
  • Utrzymywania pozytywnych relacji z Klientami.

Wymagamy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka niemieckiego;
  • Bardzo dobrej znajomości języka polskiego lub angielskiego; 
  • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności;
  • Zdolności analitycznych;
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office.

Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat w jednej z najszybciej rozwijających się branż w Polsce;
  • Atrakcyjne godziny pracy: poniedziałek-piątek 8-20 (zmiany 8-godzinne);
  • Bogaty pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, bonusy pieniężne zależne od wyników pracy;
  • Zestaw szkoleń przygotowujących do pracy - wcześniejsze doświadczenie w branży finansowej nie jest wymagane;
  • Jasną ścieżkę awansu i możliwość rozwoju w strukturach firmy;
  • Pracę w międzynarodowym środowisku w stałym kontakcie z językami obcymi;
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.

 

Zainteresowała Cię nasza oferta?

Wyślij nam swoje CV za pośrednictwem przycisku Aplikuj teraz.


Do aplikacji dołącz poniższe oświadczenie:


Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV/Formularzu aplikacyjnym, które podaję dobrowolnie, a które wykraczają poza zakres danych osobowych jakich pracodawca może żądać od kandydata na podstawie przepisów prawa pracy, przez Elavon Financial Services DAC (Sp. z o.o. o Wyznaczonym Przedmiocie Działalności) Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie 02-515, ul. Puławska 17, dla celów przeprowadzenia tego procesu rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne