Oferta pracy

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta krajowego

SuperDrob S.A.

SuperDrob S.A.

Armii Krajowej 80

Karczew (pow. otwocki)

Twój zakres obowiązków

  • Codzienny kontakt z klientami krajowymi w sprawach związanych z organizacją dostaw;

  • Przyjmowanie i procesowanie zamówień od odbiorców;

  • Uzgadnianie z obszarem produkcji terminów realizacji zamówień oraz monitorowanie przebiegu ich realizacji,

  • Przygotowywanie i wysyłanie faktur oraz innych niezbędnych dokumentów,

  • Weryfikacja poprawności wystawionych dokumentów;

  • Weryfikacja płatności;

  • Wprowadzanie zamówień do systemów;

  • Współpraca z działem księgowości.

Nasze wymagania

  • Wykształcenie kierunkowe lub pokrewne – minimum tytuł licencjata;

  • Doświadczenie w obsłudze klienta;

  • Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office: word, excel);

  • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne oraz interpersonalne;

  • Orientacja na klienta oraz umiejętność budowania długofalowych relacji z klientami;

  • Umiejętność egzekwowania oraz przestrzegania ustaleń.

To oferujemy

  • Praca w stabilnej firmie z tradycjami;

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;

  • Atrakcyjny system wynagradzania wraz z pakietem benefitów;

  • Dostęp do Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;

  • Program rekomendacji pracowników – możliwość uzyskania dodatkowego bonusa finansowego za polecenie osób do pracy.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • program rekomendacji pracowników

SuperDrob S.A.

Nasza firma to organizacja z ogromnym potencjałem do wzrostu, działająca w sektorze FMCG, która jako jeden z liderów dostarcza na rynek najwyższej jakości produkty spożywcze. Firma posiada wieloletnie tradycje i konsekwentnie zwiększa swój udział rynkowy.

Przewiń do profilu firmy