Ta oferta pracy jest nieaktualna od 380 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Kraków, małopolskie pokaż mapę
  • Specjalista
  • 05.05.2017

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058"

    nazwa.pl jest największą polską firmą hostingową i jedną z największych polskich firm branży IT. Od 1997 roku tworzy i dostarcza kompleksowe usługi, oferując możliwość rejestracji domen, hosting stron www, pocztę elektroniczną, sklepy internetowe i certyfikaty SSL, dzięki którym już ponad dwa miliony użytkowników zaistniało w Internecie.

    Sukces naszej firmy to zasługa 200 zaangażowanych i pełnych entuzjazmu pracowników o różnych specjalizacjach. Jesteśmy zgranym zespołem, dbającym o partnerskie relacje i przyjazną atmosferę, które są kluczowymi wartościami naszej firmy. Cenimy osoby nastawione na współpracę, zaangażowane w to co robią, chcące dzielić się swoimi pomysłami i poszerzać wiedzę. Jeśli na co dzień kierujesz się podobnymi wartościami, zapraszamy do naszego zespołu!


     Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Kraków


    Osoby, które obejmą to stanowisko będą odpowiedzialne za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.

    Oczekujemy, że:

    • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
    • masz doskonałą dykcję,
    • bardzo dobrze znasz zasady pisowni,
    • swobodnie poruszasz się w internecie.

    Do Twoich obowiązków będzie należeć:

    • udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom,
    • obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, livechat,
    • oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów.

    Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymagań, ale:

    • jesteś osobą komunikatywną, lubisz pomagać (doświadczenie w obsłudze Klienta w Call Center będzie dodatkowym atutem),
    • interesujesz się tematyką usług internetowych, jesteś zmotywowany aby rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie i posiadasz łatwość przyswajania zagadnień technicznych.

    Oferujemy:

    • pełen etat w rozpoznawalnej firmie z polskim kapitałem,
    • pracę w przyjaznej atmosferze w zgranym i doświadczonym zespole (biuro w centrum Krakowa),
    • pracę w systemie zmianowym 24/ 7,
    • wdrożenie do pracy na stanowisku, szkolenia produktowe i sprzedażowe,
    • możliwość rozwoju zawodowego poprzez udział w wewnętrznych rekrutacjach,
    • atrakcyjne benefity: LuxMed, Multisport, imprezy oraz wyjazdy integracyjne, 2h wolnego w dniu urodzin, cykliczne niespodzianki, zniżki na wydarzenia kulturalne, bezpłatne i rabatowane usługi nazwa.pl dla pracowników.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji z tematem wiadomości

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058 data-apply="popup"Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - 050517PP/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058 data-apply="popup" na adres:

    praca@nazwa.pl


    Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:
    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058 data-apply="popup"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez nazwa.pl sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych także po zakończeniu tego procesu, dla potrzeb kolejnych prowadzonych rekrutacji/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058 data-apply="popup".

    W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Kamilą Zawojak - osobą odpowiedzialną za proces rekrutacji pod numerem (12) 424 40 53.