Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Kraków, małopolskie pokaż mapę
- Specjalista
- 2017-05-05
Sprawdź podobne oferty
Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.
nazwa.pl jest największą polską firmą hostingową i jedną z największych polskich firm branży IT. Od 1997 roku tworzy i dostarcza kompleksowe usługi, oferując możliwość rejestracji domen, hosting stron www, pocztę elektroniczną, sklepy internetowe i certyfikaty SSL, dzięki którym już ponad dwa miliony użytkowników zaistniało w Internecie. Sukces naszej firmy to zasługa 200 zaangażowanych i pełnych entuzjazmu pracowników o różnych specjalizacjach. Jesteśmy zgranym zespołem, dbającym o partnerskie relacje i przyjazną atmosferę, które są kluczowymi wartościami naszej firmy. Cenimy osoby nastawione na współpracę, zaangażowane w to co robią, chcące dzielić się swoimi pomysłami i poszerzać wiedzę. Jeśli na co dzień kierujesz się podobnymi wartościami, zapraszamy do naszego zespołu! Obecnie prowadzimy rekrutację na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Miejsce pracy: Kraków
Oczekujemy, że:
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymagań, ale:
Oferujemy:
Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji z tematem wiadomości /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058 data-apply="popup"Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - 050517PP/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5272058 data-apply="popup" na adres: praca@nazwa.pl
|