Ta oferta pracy jest nieaktualna od 180 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

  • Krosno, podkarpackie
  • Specjalista
  • 28.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5959810"

    Firma nazwa.pl to nr 1 w Polsce w zakresie rejestracji domen, świadczenia usług hostingowych i VPS. To także lider w dostarczaniu najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych, które ułatwiają i przyspieszają rozwijanie profesjonalnego biznesu w Internecie. Nazwa.pl to partner NASK oraz EURid i jedyny polski rejestrator, który posiada akredytację ICANN, umożliwiającą rejestrację domen globalnych bez pośredników. W ciągu 20 lat istnienia firmy z usług nazwa.pl skorzystało już 1 000 000 klientów, rejestrując 3 500 000 domen i uruchamiając 500 000 usług hostingowych.

    Osiągnięcie tego sukcesu było możliwe dzięki wiedzy, umiejętnościom i zaangażowaniu zespołu, ludzi tworzących nazwa.pl, których wspólną cechą jest pasja pozwalająca każdego dnia rozpoznawać i odpowiadać na potrzeby Klientów. Od samego początku działalności firmy to właśnie Klienci są główną motywacją do ciągłego rozwoju i doskonalenia oferowanych przez nas usług. Nie byłoby to możliwe bez otwartej, dwukierunkowej komunikacji, łamiącej stereotypowe wyobrażenia o relacji Klient – usługodawca.

    Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
    Miejsce pracy: Krosno

    POSZUKIWANY!

     

    Osoby, które obejmą to stanowisko będą odpowiedzialne za obsługę Klientów poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna, livechat), świadcząc profesjonalną pomoc w zakresie oferowanych usług.

    Jeśli:

    • posiadasz łatwość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
    • masz doskonałą dykcję,
    • bardzo dobrze znasz zasady pisowni,
    • swobodnie poruszasz się w Internecie,

    to właśnie Ciebie szukamy!

    Co będzie należało do Twoich obowiązków:

    • udzielanie informacji o usługach, pomoc i doradztwo Klientom,
    • obsługa zgłoszeń za pośrednictwem trzech kanałów komunikacji: telefon, poczta elektroniczna, livechat,
    • oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów. 

    Jeśli nie spełniasz wszystkich powyższych wymagań, ale jesteś osobą komunikatywną, lubisz pomagać (doświadczenie w obsłudze Klienta w Call Center będzie dodatkowym atutem),interesujesz się tematyką usług internetowych, jesteś zmotywowany, aby rozwijać swoją wiedzę w tym zakresie i posiadasz łatwość przyswajania zagadnień technicznych również aplikuj!

    W zamian zaoferujemy Ci:

    • wdrożenie do pracy poprzez szkolenia produktowe, z obsługi Klienta i sprzedażowe
    • elastyczny grafik pracy w systemie zmianowym 24/7
    • umowę o pracę
    • dodatkowe wynagrodzenie uzależnione od zaangażowania
    • pełną wyzwań pracę w przyjaznej atmosferze
    • wsparcie przełożonych i doświadczonych współpracowników
    • komfortowe biuro w niedalekiej odległości od centrum Krosna
    • stałe podnoszenie kompetencji przez udział w coachingach i szkoleniach
    • rozwój w branży IT
    • możliwość awansu na wyższe stanowiska oraz udział w rekrutacjach wewnętrznych


    Jeżeli uważasz, że to właśnie ty jesteś odpowiednią osobą na to stanowisko i chcesz dołączyć do naszego zespołu prześlij nam swoją aplikację na adres:

    [email protected]

    z tematem wiadomości: /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5959810" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5959810 data-apply="popup"Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta – 280318PP/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5959810" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5959810 data-apply="popup".

     

    Prosimy o opatrzenie aplikacji klauzulą:

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5959810" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5959810 data-apply="popup"Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez nazwa.pl sp. z o.o. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883). Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych także po zakończeniu tego procesu, dla potrzeb kolejnych prowadzonych rekrutacji/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5959810" data-popup=/praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5959810 data-apply="popup".
    Osoby, które nie wyrażają zgody na przetwarzanie ich danych dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji, proszone są o pominięcie ostatniego zdania w oświadczeniu.

    W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt z Agatą Ślęczką - osobą odpowiedzialną za proces rekrutacji pod numerem (22) 454 47 76.

    /praca/EmailApplyChoosePopup?oid=5959810"