Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Althea Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Mikołowie (43-190), ul. Bielska 49 , zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym, w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę kontaktując się z nami pod adresem e-mail:[email protected]

 

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

ALTHEA POLSKA sp. z o.o.O firmie

  • Mikołów, śląskie

  • Ważna jeszcze miesiąc
    do: 21 sie 2021
  • Umowa na zastępstwo
  • Pełny etat
  • Specjalista

ALTHEA POLSKA sp. z o.o.

Althea Polska Sp. z o.o. jest liderem w obsłudze niezależnych usług medycznych w Polsce w ramach międzynarodowej grupy specjalizującej się w serwisowaniu sprzętu medycznego. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie sprzedaży, montażu i serwisu urządzeń medycznych służących do diagnostyki obrazowej i terapii z zastosowaniem promieniowania jonizującego, począwszy od pomocy w doborze odpowiedniego sprzętu, poprzez instalację, uruchomienie, przeglądy, naprawy oraz działania konserwacyjne.

 

 

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Mikołów

Obowiązki:

  • Rezerwacja hoteli i transportu dla pracowników działu serwisu
  • Nadzór nad planowaniem przeglądów technicznych aparatów
  • Nadzór nad Certyfikatami po przeglądach
  • Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych telefonicznie, mailowo oraz pisemnie
  • Prowadzenie wykazu zdarzeń serwisowych wraz z systematycznym uzupełnianiem informacji o statusie zdarzenia serwisowego, gromadzenie i katalogowanie raportów serwisowych
  • Przygotowywanie harmonogramu pracy serwisu zgodnie z wytycznymi
  • Koordynacja logistyki serwisu, tj. wysyłka części, organizacja pracy inżynierów serwisu, ustalanie i potwierdzanie wizyt z Klientem
  • Współpraca oraz wspieranie Działu handlowego

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność
  • Nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy  na zastępstwo 
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Ciekawą pracę w rozwijającej się dynamicznie firmie międzynarodowe 
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop
  • Nagrody okolicznościowe i premie uznaniowe
  • Ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków
  • Pakiet medyczny


Althea Polska Sp. z o.o. jest liderem w obsłudze niezależnych usług medycznych w Polsce w ramach międzynarodowej grupy specjalizującej się w serwisowaniu sprzętu medycznego. Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie sprzedaży, montażu i serwisu urządzeń medycznych służących do diagnostyki obrazowej i terapii z zastosowaniem promieniowania jonizującego, począwszy od pomocy w doborze odpowiedniego sprzętu, poprzez instalację, uruchomienie, przeglądy, naprawy oraz działania konserwacyjne.

 

 

Młodszy Specjalista ds. obsługi klienta

Obowiązki:

  • Rezerwacja hoteli i transportu dla pracowników działu serwisu
  • Nadzór nad planowaniem przeglądów technicznych aparatów
  • Nadzór nad Certyfikatami po przeglądach
  • Przyjmowanie zgłoszeń serwisowych telefonicznie, mailowo oraz pisemnie
  • Prowadzenie wykazu zdarzeń serwisowych wraz z systematycznym uzupełnianiem informacji o statusie zdarzenia serwisowego, gromadzenie i katalogowanie raportów serwisowych
  • Przygotowywanie harmonogramu pracy serwisu zgodnie z wytycznymi
  • Koordynacja logistyki serwisu, tj. wysyłka części, organizacja pracy inżynierów serwisu, ustalanie i potwierdzanie wizyt z Klientem
  • Współpraca oraz wspieranie Działu handlowego

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Umiejętność obsługi systemu operacyjnego Windows i pakietu MS Office
  • Komunikatywność
  • Nastawienie na pracę z ludźmi
  • Wysoka kultura osobista
  • Dobra organizacja i wysoki poziom motywacji do pracy

Oferujemy:

  • Zatrudnienie na podstawie umowy  na zastępstwo 
  • Szkolenie przygotowujące do pracy
  • Ciekawą pracę w rozwijającej się dynamicznie firmie międzynarodowe 
  • Niezbędne narzędzia pracy: telefon komórkowy, laptop
  • Nagrody okolicznościowe i premie uznaniowe
  • Ubezpieczenie od nieszczęśliwych wypadków
  • Pakiet medyczny

Ogłoszenie archiwalne