Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta Oddziału Miejskiego

DPD Polska

DPD Polska

Powstańców Warszawy 40

Tarnów

Twój zakres obowiązków

  • obsługa Klientów w Oddziale – telefoniczna i bezpośrednia w recepcji,

  • przyjmowanie i wydawanie przesyłek Klientom,

  • obsługa kasy,

  • ścisła współpraca z Zespołem Tracingu Operacyjnego i Serwisem Kurierskim,

  • budowanie i utrzymanie pozytywnych i trwałych relacji z Klientami.

Nasze wymagania

  • otwartość i zdolności komunikacyjne,

  • nastawienie na współpracę,

  • dążenie do realizacji powierzonych zadań,

  • dobra organizacja pracy własnej,

  • odporność na stres,

  • dobra znajomości obsługi komputera,

  • gotowość do pracy w systemie zmianowym,

  • umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków,

  • minimum średnie wykształcenie,

  • mile widziana będzie komunikatywna znajomość języka angielskiego.

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • preferencyjne pożyczki

  • parking dla pracowników

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • dofinansowanie wypoczynku

  • dofinansowanie do platformy streamingowej

  • program rekomendacji pracowników

  • inicjatywy dobroczynne

  • realna możliwość rozwoju

  • pozytywna atmosfera pracy w zgranym zespole

Sprawdź, co osoby z obszaru operacji logistycznych mówią o pracy w DPD. (Na podstawie badania przeprowadzonego przez firmę Kincentric).

  • 77% Pracowników z obszaru operacji docenia wzajemną współpracę potrzebną do osiągania celów,

  • 70% uczestników badania zauważa wsparcie ze strony przełożonego,

  • 62% Pracowników potwierdza, że przełożony docenia ich wkład i osiągnięcia,

  • 68% Pracowników zgadza się ze stwierdzeniem, że ich zadania są dobrze dopasowane do umiejętności i doświadczenia,

  • 69% osób potwierdza, że ma wpływ na to, jak najlepiej wykonać swoją pracę,

  • 67% Pracowników zachowuje odpowiednią równowagę między pracą, a życiem osobistym,

  • 65% uczestników badania potwierdza, że w naszej firmie jesteśmy otwarci i akceptujemy różnice,

  • 70% osób uważa, że DPD wspiera m.in. działania charytatywne i ochronę środowiska.

DPD Polska

DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie.

Jesteśmy wiodącą firmą na polskim rynku. Posiadamy ponad 60 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudniamy i współpracujemy z blisko 10000 osób, którym zapewniamy szerokie możliwości rozwoju.

Przewiń do profilu firmy