Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

ERLI.plO firmie

  • Poznań

    Poznań, wielkopolskie
  • Ogłoszenie wygasło 14 dni temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę, umowa zlecenie
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)

Twój zakres obowiązków

  • Zakres obowiązków w sekcji WSPARCIA:

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa klientów w ruchu przychodzącym jak i wychodzącym,

  • Obsługa zgłoszeń problemów technicznych,

  • Wsparcie sklepów w procesie mapowania i konfiguracji,

  • Obsługa wniosków sprzedawców, analiza ich potrzeb i sugestii,

  • Udział we wdrożeniach nowych programów i projektów.

  • Zakres obowiązków w sekcji BEZPIECZEŃSTWA:

  • Monitorowanie konta sprzedawców i transakcji na platformie Erli.pl,

  • Weryfikacja sklepów i poprawności realizacji sprzedaży, zwrotów i korespondencji z konsumentami,

  • Sprawdzanie zgłoszeń związanych z nieprawidłowości w działaniu użytkowników platformy,

  • Rozwiązywanie sporów pomiędzy sprzedającymi i kupującymi na platformie Erli.pl

  • Autentyczny wpływ na poziom bezpieczeństwa transakcji na platformie Erli.pl.

Nasze wymagania

  • Doświadczenie w obsłudze klienta,

  • Posługiwanie się poprawną polszczyzną i bardzo dobra znajomość zasad ortografii i interpunkcji,

  • Umiejętność logicznego formułowania wniosków,

  • Innowacyjne podejście i otwartość na rozwój,

  • Wysoka kultura osobista,

  • Odporność na stres i umiejętność rozwiązywania sytuacji konfliktowych,

  • Mile widziana znajomość języka angielskiego,

To oferujemy

  • Dogodne warunki pracy w nowoczesnym biurze w Poznaniu, ul. Kopanina 34 (w okresie pandemii praca zdalna)

  • Szkolenia wewnętrzne doskonalące umiejętności związane z komunikacją i obsługą klienta

  • Możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznie rosnącej firmie

  • 30% zniżka w firmowym bistro mieszczącym się w budynku

  • Niezbędne do pracy narzędzia (laptop, telefon)

  • Możliwość wyboru sekcji w której chcesz pracować (sekcja wsparcia lub sekcja bezpieczeństwa)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • elastyczny czas pracy

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników