Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w zespole B2B

  • Katowice, śląskie
  • Specjalista
  • 09.02.2018
  • Ważna jeszcze 18 dni (do 11.03.2018)

Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w zespole B2B
Miejsce pracy: Katowice

Zakres odpowiedzialności:

  • profesjonalna telefoniczna obsługa Klientów B2B,
  • telefoniczne udzielanie informacji na temat rozliczeń, warunków umów, podstawowych kwestii technicznych  oraz innych zapytań Klientów B2B korzystających z usług UPC POLSKA,
  • proaktywne wyszukiwanie nieprawidłowości związanych z naliczeniami oraz podejmowanie działań prewencyjnych, mających na celu zmniejszenie ilości kontaktów Klientów,
  • podejmowanie działań sprzedażowych oraz realizacja wyznaczonych celów.

Oczekiwania wobec kandydatów / kandydatek:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • znajomość obsługi komputera (MS Office),
  • doświadczenie w obsłudze Klientów,
  • umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym
    (od poniedziałku do soboty w godzinach między 7.00 a 23.00),
  • odporność na stres,
  • znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.

Zapewniamy:

  • pracę w atmosferze wzajemnego szacunku oraz klimacie sprzyjającym realizacji celów indywidualnych i zespołowych,
  • zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku; 
  • motywacyjny system wynagradzania: podstawa + system prowizyjny; 
  • program profesjonalnych szkoleń wdrażających do pracy oraz podnoszących kwalifikacje;
  • stałe wsparcie ze strony przełożonego oraz zespołu; 
  • świadczenia dodatkowe (m.in. prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, pakiet usług UPC).

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych - Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."