background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Utrzymania Wartości Portfela Klientów

Nationale-NederlandenO firmie

  • Warszawa
    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 10 miesięcy temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca hybrydowa

Twój zakres obowiązków

  • Realizacja Kampanii „Utrzymanie Klienta” i innych wychodzących kampanii telefonicznych,
  • Telefoniczny kontakt z Klientami celem zwiększenia lojalności i zadowolenia Klientów oraz dopasowania ich produktów zgodnie z aktualnymi potrzebami,
  • Utrzymanie standardów związanych z proaktywną obsługą Klientów,
  • Realny wpływ na biznes – zatrzymanie Klienta w firmie.

Nasze wymagania

  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Masz doświadczenie w pracy w call center lub w bezpośredniej pracy z Klientem
  • Potrafisz słuchać Klienta i rozumiesz jego potrzeby,
  • Cechuje Cię empatia, wyczucie oraz potrafisz zrozumieć specyficzną sytuację każdego Klienta,
  • Jesteś komunikatywny/-a i łatwo nawiązujesz kontakty,
  • Wykazujesz się proaktywnym podejściem podczas rozmowy telefonicznej, szukasz najlepszego rozwiązania,
  • Umiesz pracować z ludźmi i masz pozytywne podejście,
  • Jesteś nastawiony/-a na realizację celu,
  • Poszukujesz pracy na pełen etat (praca w systemie zmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach (9/17; 11/19).

Mile widziane

  • Doświadczenie w procesie Utrzymania Klienta,
  • Doświadczenie lub zainteresowanie obszarem ubezpieczeń/ finansów,
  • Doświadczenie w realizacji Kampanii sprzedażowych.

To oferujemy

  • Z nami będziesz pracował/a w trybie hybrydowym,
  • Ask Henry będzie Twoim personalnym asystentem. Otrzymasz wsparcie między innymi w: zrobieniu zakupów, zwróceniu produktu, znalezieniu i zarezerwowaniu lotu lub wycieczki, załatwieniu spraw osobistych i wiele innych czynności 😊,
  • Dostaniesz dostęp do platformy Motivizer, w której będziesz mógł wybrać najlepsze dla siebie benefity oraz rabaty,
  • Dla Ciebie obniżymy ceny produktów firmy Dell i Samsung,
  • Stawiamy na rozwój, dlatego będziesz miał/miała dostęp do szkoleń, webinarów, webcastów,
  • Jeżeli jesteś ojcem przysługuje Tobie dodatkowo dwa tygodnie płatnego urlop ojcowskiego,
  • Trenujesz? Dbasz o siebie? to dobrze się składa możesz dołączyć do sekcji sportowej,
  • Chcesz przejeżdżać do pracy na rowerze? Zapraszamy czeka na Ciebie świetnie przygotowana infrastruktura dla rowerzystów,
  • Zapewnimy profilaktykę zdrowotną i zabezpieczymy przyszłość! Możesz skorzystać z Medicover, Multisport, ubezpieczenia.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • możliwość pracy zdalnej
  • elastyczny czas pracy
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • parking dla pracowników
  • strefa relaksu

Nationale-Nederlanden

Nationale-Nederlanden to nie taka zwykła firma. O tym co ważne, mówimy wprost – bez owijania w bawełnę. Działając, wychodzimy poza schemat, pracujemy nieszablonowo i lubimy nowatorskie rozwiązania. A utarte szlaki? To zostawiamy sobie na górskie wycieczki po pracy. A że bezpieczeństwo to nasza działka, troszczymy się o to, by nasi pracownicy czuli się u nas stabilnie.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole Utrzymania Wartości Portfela Klientów, Warszawa