Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

PCC Poland Sp. z o.o.

PCC Poland Sp. z o.o.

Aleje Jerozolimskie 132

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna oraz mailowa obsługa zgłoszeń klientów

  • Udzielanie informacji dotyczących pojazdów leasingowych

  • Obsługa zapytań oraz reklamacji klientów

  • Bieżąca współpraca z wewnętrznymi działami

Nasze wymagania

  • Dobra znajomość obsługi komputera

  • Dokładność i dobra organizacja pracy

  • Zorientowanie na osiąganie wyników

  • Elastyczność i zaangażowanie

  • Umiejętność pracy w zespole

  • Praca w harmonogramowym trybie pracy

To oferujemy

  • Uczymy zawodu od zera, rozpoczynamy intensywnym szkoleniem

  • Możliwość rozwoju dopasowana do Twoich oczekiwań i uzdolnień

  • Stabilne zatrudnienie na umowie o pracę

  • Konkurencyjne wynagrodzenie

  • Lokalizacja w nowoczesnym biurowcu w centrum Warszawy

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

PCC Poland Sp. z o.o.

Szukasz ambitnej pracy? Chcesz pracować dla międzynarodowych liderów w biznesie? Stawiasz na rozwój? Jeśli TAK, dołącz do zespołu Businnes Process Outsourcing & Contact Centre w PCC Poland. Czekamy właśnie na Ciebie!

CZYM SIĘ ZAJMUJEMY:

Naszym celem jest wsparcie Klienta leasingowego w obsłudze procesów BackOffice, z elementami obsługi telefonicznej. Jesteśmy młodym, dynamicznie rozwijającym się zespołem. Stawiamy na samodzielność, przy czym wysoko cenimy sobie również wzajemne wsparcie. Pozwala nam ono osiągać ponadprzeciętne rezultaty, co przekłada się na zadowolenie klienta.

Przewiń do profilu firmy