Oferta pracy

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

UNIQA

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • ogłoszenie wygasło 3 miesiące temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)
  • praca hybrydowa
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczna obsługa Klienta w ruchu przychodzącym i wychodzącym

  • Rejestracja dokumentów ubezpieczeniowych w systemie CRM

  • Obsługa posprzedażowa w tym dokonywanie zmian na polisach, rejestracja wypowiedzeń i umów kupna-sprzedaży

  • Dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta oraz budowaniem długoterminowej relacji opartej na zaufaniu

  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy zgodny z naszymi standardami

Nasze wymagania

  • Komunikatywność

  • Energiczność i zmotywowanie do działania

  • Zorientowanie na osiąganie wyznaczonych celów

  • Nastawienie na potrzeby Klienta

  • Wykształcenie średnie

To oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę

  • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premię wynikową bez limitów (ostateczne wynagrodzenia zależy Tylko od Ciebie)

  • System kafeTerii, gdzie sam decydujesz jakie dodatkowe Benefity są dla Ciebie Ważne

  • Coachingi rozwojowe - z chęcią nauczymy Cię podstaw i podzielimy się wiedzą

  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 17

  • Współpraca z młodym i profesjonalnym zespole, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych

  • Pracę w centrali firmy z dobrym dojazdem (blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego)

UNIQA

Grupę UNIQA w Polsce reprezentują spółki UNIQA TU S.A. oraz UNIQA TU na Życie S.A., oferujące ubezpieczenia majątkowe, komunikacyjne i życiowe, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i instytucjonalnych. UNIQA jest blisko klientów, zapewniając im profesjonalne doradztwo i pomoc w wyborze ubezpieczenia.

Doceniamy i promujemy zaangażowanie, niekonwencjonalne pomysły i działanie. Jeśli cenisz miejsce pracy, w którym ważna jest atmosfera współpracy i zaufania, zapraszamy do nas!

Przewiń do profilu firmy

Poszukujemy właśnie Ciebie!

Dołącz do nas na stanowisko Doradca ds. Ubezpieczeń w Dziale Obsługi Klienta!

Naszym pracownikom zapewniamy szkolenia przygotowujące do pracy na stanowisku Doradcy, jak również bieżącą wsparcie w podnoszeniu umiejętności m.in. z zakresu sprzedaży i obsługi Klienta, po których staniesz się profesjonalnym Doradcą Klienta.