Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

SZYMON ZDZIARSKI NEOPAKO firmie

4 0005 500 brutto / mies.
  • Leonidasa 51
    Warszawa, mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 12 dni temu
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Specjalista

SZYMON ZDZIARSKI NEOPAK

Leonidasa 51

Warszawa

Firma Neopak została założona w 2006 roku.

Zapraszamy na nasze strony: www.neopak.pl , www.opako.com.pl oraz na nasz Profil na FB

W ciągu kilku lat dzięki dynamicznemu rozwojowi staliśmy się wiodącą firmą dystrybucyjną w branży materiałów opakowaniowych. 
Dzięki stale rozwijającej się ofercie produktowej i wykwalifikowanej wiedzy naszego personelu, umożliwiamy naszym klientom optymalny wybór sposobu zabezpieczenia każdego produktu.

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Twoje zadania:

  • Profesjonalna obsługa zapytań klientów drogą mailową oraz telefoniczną
  • Przyjmowanie i obsługa zamówień złożonych przez klientów za pośrednictwem infolinii lub innych dostępnych platform sprzedażowych
  • Obsługa czatu
  • Przyjmowanie telefonicznych oraz elektronicznych zgłoszeń klientów, prawidłowa ich identyfikacja i rejestracja, monitorowanie przebiegu podjętych działań
  • Rozpatrywanie reklamacji - udzielanie profesjonalnych i rzeczowych wyjaśnień oraz informowanie Klientów o statusie zgłoszenia
  • Współpraca z magazynami i działem handlowym w zakresie wyjaśniania bieżących zapytań i reklamacji od Klientów
  • Współpraca z przedstawicielami handlowymi oraz bieżąca współpraca z innymi działami w firmie

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie
  • Min 1 – rok doświadczenia na stanowisku przy obsłudze klienta
  • Umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office
  • Otwartość na naukę nowych systemów IT
  • Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych i duża komunikatywność
  • Dokładność i systematyczność
  • Umiejętność efektywnego zarządzania czasem pracy
  • Atutem będzie umiejetność obsługi systemu Subiekt GT

Co oferujemy

  • Praca w dynamicznym zespole
  • Miłą atmosferę
  • Możliwości rozwoju w ramach struktur firmy
  • Dostęp do strefy odpoczynku

Ogłoszenie archiwalne