Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

BIG InfoMonitorO firmie

BIG InfoMonitor

ul. Z. Modzelewskiego 77

Warszawa

top
Grupa BIK jest liderem na rynku informacji kredytowej i gospodarczej w Polsce. W jej skład wchodzą
Biuro Informacji Kredytowej S.A. i Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
Jesteśmy po to, by tworzyć bezpieczny i efektywny system wymiany informacji kredytowych i gospodarczych, ograniczać wyłudzenia i nadużycia oraz budować relacje oparte na zaufaniu w gospodarce.
 

Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. poszukuje osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista
ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: DRD/01/2020

Za co będziesz odpowiedzialny?

  • odpowiedzi na pisemne zapytania i reklamacje składane przez klientów,
  • przygotowanie zestawień i raportów dotyczących reklamacji,
  • udzielanie telefonicznych i mailowych informacji klientom,
  • obsługa wniosków o udostępniania danych ze zbiorów Grupy BIK,
  • potwierdzanie tożsamości klientów indywidualnych,
  • archiwizacja dokumentów.

Czego od Ciebie oczekujemy?   

  • komunikatywności jako Twojej bardzo mocnej strony,
  • wysokiej kultury osobistej, dokładności,
  • dobrej znajomości MS Office,
  • komunikatywnego języka angielskiego,
  • minimum wykształcenia średniego,
  • minimum 2 lata doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta, które pomoże Ci szybciej wdrożyć się w pracę.

Oferujemy:

  • unikalna baza danych
  • udział w ciekawych projektach
  • praca z najlepszymi
  • szkolenia i rozwój
  • stabilne zatrudnienie
  • opieka medyczna
  • karta sportowa
  • biuro przy metrze Wierzbno
  • Chillouroom z playstation
  • parking dla rowerów
  • brak dress codu
oferujemy

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o APLIKACJĘ do dnia 06.02.2020 roku.

Grupa BIK jest liderem na rynku informacji kredytowej i gospodarczej w Polsce. W jej skład wchodzą
Biuro Informacji Kredytowej S.A. i Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.
Jesteśmy po to, by tworzyć bezpieczny i efektywny system wymiany informacji kredytowych i gospodarczych, ograniczać wyłudzenia i nadużycia oraz budować relacje oparte na zaufaniu w gospodarce.
 

Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. poszukuje osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista
ds. Obsługi KlientaNumer ref.: DRD/01/2020

Za co będziesz odpowiedzialny?

  • odpowiedzi na pisemne zapytania i reklamacje składane przez klientów,
  • przygotowanie zestawień i raportów dotyczących reklamacji,
  • udzielanie telefonicznych i mailowych informacji klientom,
  • obsługa wniosków o udostępniania danych ze zbiorów Grupy BIK,
  • potwierdzanie tożsamości klientów indywidualnych,
  • archiwizacja dokumentów.

Czego od Ciebie oczekujemy?   

  • komunikatywności jako Twojej bardzo mocnej strony,
  • wysokiej kultury osobistej, dokładności,
  • dobrej znajomości MS Office,
  • komunikatywnego języka angielskiego,
  • minimum wykształcenia średniego,
  • minimum 2 lata doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta, które pomoże Ci szybciej wdrożyć się w pracę.

Oferujemy:

  • unikalna baza danych
  • udział w ciekawych projektach
  • praca z najlepszymi
  • szkolenia i rozwój
  • stabilne zatrudnienie
  • opieka medyczna
  • karta sportowa
  • biuro przy metrze Wierzbno
  • Chillouroom z playstation
  • parking dla rowerów
  • brak dress codu

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o APLIKACJĘ do dnia 06.02.2020 roku.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy