Nationale-Nederlanden

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nationale-Nederlanden O firmie

  • Topiel 12, 00-342 Warszawa, Polska

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 21 dni
    9 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Specjalista

Młodszym specjalistą ds. obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa
Wkręć się
w Nationale-Nederlanden.
Budujemy nowy zespół ekspertów!
 
Zostań 

W kilku słowach… o stanowisku:

  • Profesjonalne wsparcie naszych kluczowych Klientów (linia przychodząca)
  • Udział w nowym projekcie w firmie, o którym jest głośno na rynku (obsługa PPK oraz OFE)

Od słowa do słowa… potrzebujemy osób, które:

  • Posiadają już pierwsze doświadczenie w obsłudze Klienta, także w innych branżach
  • Szukają pracy na pełny etat, ew. 4/5 (w dwuzmianowym systemie, od pon. do pt., z elastycznym grafikiem planowanym z miesięcznym wyprzedzeniem)
  • komunikatywne
  • Dobrze organizują swój czas pracy

Na „dzień dobry” oferujemy:

  • Profesjonalne 2 tygodniowe warsztaty wdrożeniowe
  • Atrakcyjną lokalizację na Powiślu (metro Centrum Nauki Kopernik).
  • Umowę o pracę (pierwszy okres współpracy to 6 miesięcy), z możliwością przedłużenia i szansą na zaplanowanie ciekawej ścieżki rozwoju.
  • Elastyczny czas pracy, z możliwością pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
  • Strefę dla rowerzystów (parking, szatnie, prysznice).
  • Kafeterię benefitów w ramach platformy MyBenefit.
  • Osobistego Consierge AskHenry, który wyręcza z codziennych obowiązków.
  • Medicover i ubezpieczenie grupowe.
  • Sekcje sportowe (biegowa, koszykówki).
  • Naukę 10 programów komputerowych (np. CRM, PEGA).

Krótko i na temat…przed Tobą tylko 3 kroki!

  1. Zaaplikuj
  2. Porozmawiaj z nami telefonicznie
  3. Przyjdź, zobacz biuro i daj się poznać

Do usłyszenia w nowej pracy!

Wkręć się
w Nationale-Nederlanden.
Budujemy nowy zespół ekspertów!
 
Zostań 

Młodszym specjalistą ds. obsługi klienta

W kilku słowach… o stanowisku:

  • Profesjonalne wsparcie naszych kluczowych Klientów (linia przychodząca)
  • Udział w nowym projekcie w firmie, o którym jest głośno na rynku (obsługa PPK oraz OFE)

Od słowa do słowa… potrzebujemy osób, które:

  • Posiadają już pierwsze doświadczenie w obsłudze Klienta, także w innych branżach
  • Szukają pracy na pełny etat, ew. 4/5 (w dwuzmianowym systemie, od pon. do pt., z elastycznym grafikiem planowanym z miesięcznym wyprzedzeniem)
  • komunikatywne
  • Dobrze organizują swój czas pracy

Na „dzień dobry” oferujemy:

  • Profesjonalne 2 tygodniowe warsztaty wdrożeniowe
  • Atrakcyjną lokalizację na Powiślu (metro Centrum Nauki Kopernik).
  • Umowę o pracę (pierwszy okres współpracy to 6 miesięcy), z możliwością przedłużenia i szansą na zaplanowanie ciekawej ścieżki rozwoju.
  • Elastyczny czas pracy, z możliwością pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
  • Strefę dla rowerzystów (parking, szatnie, prysznice).
  • Kafeterię benefitów w ramach platformy MyBenefit.
  • Osobistego Consierge AskHenry, który wyręcza z codziennych obowiązków.
  • Medicover i ubezpieczenie grupowe.
  • Sekcje sportowe (biegowa, koszykówki).
  • Naukę 10 programów komputerowych (np. CRM, PEGA).

Krótko i na temat…przed Tobą tylko 3 kroki!

  1. Zaaplikuj
  2. Porozmawiaj z nami telefonicznie
  3. Przyjdź, zobacz biuro i daj się poznać

Do usłyszenia w nowej pracy!

Ogłoszenie archiwalne