Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim i niemieckim/francuskim/rosyjskim

DACOMETO firmie

  • Fordońska 138, Bydgoszcz
    Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Rekrutacja zdalna
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • młodszy specjalista (Junior)

DACOMET

Fordońska 138

Bydgoszcz

Twój zakres obowiązków

  • Utrzymanie i rozwój dobrych kontaktów z klientem,

  • Rejestracja zgłoszeń przychodzących w systemie oraz przekazanie ich do realizacji,

  • Monitorowanie zgodności obsługi zgłoszenia,

  • Koordynowanie przebiegu i raportowanie w systemie przebiegu realizacji zgłoszenia,

  • Rejestracja opinii klientów dotyczącej jakości serwisu świadczonego przez firmę.

Nasze wymagania

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,

  • Dobra znajomość języka niemieckiego/francuskiego/rosyjskiego (min. B2),

  • Umiejętność pracy w zespole,

  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne,

  • Dokładność i sumienność.

Mile widziane

  • wykształcenie wyższe z kierunku Filologia lub Lingwistyka oraz certyfikaty językowe.

To oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,

  • Atrakcyjne wynagrodzenie, premię kwartalną, bonusy na karty sodexo,

  • Dostęp do prywatnej opieki zdrowotnej oraz ubezpieczenia na życie,

  • Pizza day, spotkania integracyjne,

  • Taxi card,

  • Szkolenie wstępne (w ramach umowy o pracę), przed rozpoczęciem pracy na stanowisku,

  • Program poleceń pracowniczych,

  • Możliwość częściowej pracy zdalnej po wdrożeniu na stanowisko,

  • Możliwość doskonalenia umiejętności językowych poprzez codzienny kontakt z klientem,

  • Międzynarodowe środowisko pracy w firmie o zasięgu globalnym,

  • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji oraz rozwoju zawodowego.

  • Benefity

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • parking dla pracowników

  • program rekomendacji pracowników

  • Karta taxi

  • Premia kwartalna

DACOMET

Jesteśmy firmą telekomunikacyjną obecną na rynku od 1993 roku. Realizujemy projekty dla firmy Nokia – lidera nowoczesnych technologii. Wieloletnie doświadczenie oraz profesjonalne i rzetelne podejście do powierzonych zadań sprawiają, że firma może zaoferować szeroki wachlarz usług świadczonych na najwyższym poziomie. Wspieramy klientów w zakresie analiz i testów, rozwoju oprogramowania, zarządzania infrastrukturą, integracji i utrzymania systemów oraz procesów produkcyjnych. Nasz zespół wsparcia technicznego codziennie obsługuje klientów zagranicznych na całym świecie. Naszym celem jest zapewnienie klientowi wsparcia w osiąganiu celów biznesowych.

Partner biznesowy Firmy Nokia

Dział Global Welcome Center świadczy usługi dla klientów zagranicznych w zakresie utrzymania i zarządzania usługami oraz serwisu gwarancyjnego. Analityk zgłoszeń serwisowych odpowiedzialny jest za przyjmowanie zgłoszeń przychodzących, przekazywanie zgłoszeń do realizacji, koordynowanie i monitorowanie przebiegu realizacji zgłoszenia oraz eskalowanie problemów.

Przewiń do profilu firmy