ALIOR BANK

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - Zespół Infolinii

ALIOR BANKO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

ALIOR BANK

Pilotów 2

Kraków

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
(Zespół Infolinii)
top

Twoja praca będzie polegała na:


telefonicznej obsłudze
połączeń przychodzących
realizacji dyspozycji
Klientów Banku (np. operacje
na rachunkach)
udzielaniu rzetelnych
informacji o produktach,
usługach i systemach Banku

budowaniu i utrzymywaniu
długofalowych relacji
z Klientami




Praca w zespole infolinii jest dla Ciebie, jeśli:

  • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
  • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • Posiadasz ducha zespołowości,
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
  • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • Masz doświadczenie w pracy w contact center (jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
  • Dodatkowy bonus, jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim.
aplikuj
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
(Zespół Infolinii)

Twoja praca będzie polegała na:


telefonicznej obsłudze
połączeń przychodzących
realizacji dyspozycji
Klientów Banku (np. operacje
na rachunkach)
udzielaniu rzetelnych
informacji o produktach,
usługach i systemach Banku

budowaniu i utrzymywaniu
długofalowych relacji
z Klientami




Praca w zespole infolinii jest dla Ciebie, jeśli:

  • Podejmujesz gotowość do pracy w systemie zmianowym,
  • Podejmujesz gotowość pracy w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Posiadasz umiejętność  szybkiego pozyskiwania wiedzy i nowych umiejętności,
  • Jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój,
  • Posiadasz ducha zespołowości,
  • Posiadasz wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Wykazujesz chęć poszerzania wiedzy w oparciu o system doszkoleń i samokształcenia się,
  • Pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję, a najwyższy standard obsługi nie jest Ci obcy,
  • Sprawnie posługujesz się pakietem MS Office,
  • Masz doświadczenie w pracy w contact center (jeśli go nie masz, to wszystkiego nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym).

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze całego etatu lub części etatu,
  • Przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole,
  • System szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • Atrakcyjny system premiowy,
  • Ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi, Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta,
  • Dodatkowy bonus, jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim.

Ogłoszenie archiwalne